امام جمعه فیروزآباد گفت: بیش از ۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در روزهای ابتدایی ماه رمضان در فیروزآباد توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی‌زاده امام جمعه فیروزآباد در رزمایش و توزیع کمک مؤمنانه این شهرستان که با حضور گروهی از مسئولان شهرستان و فرمانده سپاه در ناحیه فیروزآباد برگزار شد، با اشاره به توزیع بیش از ۲هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در روزهای ابتدایی ماه رمضان در میان خانواده های نیازمندان گفت: بیش از چهارهزار نفر در این شهرستان برای کمک اقلام معیشتی شناسایی‌ شده که نیازمند کمک هستند.

او، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی از سوی نهادهای مختلف اجرایی شهرستان و مردم، سپاه، بسیج و کمیته امداد تهیه شده است.

هاشمی زاده تصریح کرد: مناطق حاشیه شهر و خانواده‌های کم‌ برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا از سوی نهادهای مختلف، پایگاه‌های بسیج و دیگر نهادهای مربوطه شناسایی شده است که بسته‌های معیشتی ماه رمضان به ‌تدریج در میان آن ها توزیع می‌شود.

امام جمعه فیروز آباد ادامه داد: امروز در دو مرکز کمیته امداد و سپاه ناحیه این شهرستان اقلام بسته‌بندی شده و در اختیار افراد نیازمند که پیش از این شناسایی شده‌اند، قرار می گیرد.

او، با اشاره به اینکه این رزمایش در راستای اجرایی‌کردن بیانات رهبری و ترویج فرهنگ احسان و انفاق همگانی با هدف کمک به رفع مشکلات معیشتی افراد آسیب دیده از کرونادر این شهرستان انجام می‌شود، افزود: تمام تلاش ما با پیروی کردن از سیره ائمه معصومین(ع)، حفظ شان و کرامت نیازمندان است که همه عوامل، دقت لازم را در این امر دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار