مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک ۴ میلیارد تومانی این نهاد به مددجویان و نیازمندان زنجانی از زمان شیوع کرونا برای پیشگیری از این بیماری خبر داد.

کمک ۴ میلیارد تومانی به نیازمندان برای مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸هزار خانواده تحت حمایت این استان از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.
 
او با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی، توانمندسازی و بسترسازی برای استقلال اقتصادی و معیشتی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد است افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال‌زایی برای سه هزار و ۶۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته اشتغال و کار ایجادشده است .
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد:برای خلق این فرصت‌های شغلی بیش از ۸۷میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از منابع صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل پرداخت شد.

صفری به اقدامات کمیته امداد استان برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا نیز اشاره کردوگفت: به‌منظور کاهش تبعات این بیماری بر خانواده‌های تحت حمایت وسایراقشار آسیب‌پذیر قریب به ۴میلیارد تومان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و غیر تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین، از طریق کمیته امداد استان زنجان مساعدت شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.