معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای پوشش کلاس‌های درس در سال تحصیلی آینده، ۱۸۳ سرباز معلم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای پوشش کلاس‌های درس در سال تحصیلی آینده، ۱۸۳ سرباز معلم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

رئیسی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان در راستای جبران کمبود معلم، اقدام به فراخوان جذب سرباز معلم کرده است، افزود: این سرباز معلمان با توجه به نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش استان به جز مناطق بندرعباس، کیش، هرمز و بوموسی به مدت دوسال تمام مشغول به تدریس می‌شوند.

او گفت: جذب سرباز معلم براساس رشته‌های مورد نیاز در هر شهرستان و براساس تعداد سهمیه به مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

رئیسی حسنلنگی افزود: افرادی که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مورد نیاز هر شهرستان هستند، می‌توانند با مراجعه به امور اداری مناطق آموزش و پرورش و تکمیل پرونده، نسبت به اعلام آمادگی خود برای سرباز معلمی اقدام کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از بین متقاضیان واجد شرایط ۱۸۳ نفر که دارای بالاترین امتیاز باشند به مدت دوسال تمام در مدارس صلاح دید آموزش و پرورش هرمزگان مشغول به تدریس می‌شوند.

رئیسی حسنلنگی افزود: افرادی که دارای دفترچه اعزام به خدمت در تاریخ یکم تیر، یکم مرداد ویکم شهریور و بدون مهر غیبت هستند، می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت اقدام به ثبت نام کنند.

او گفت: افراد متقاضی لازم است حتما سایر شرایط سرباز معلمان را به هنگام ثبت نام مطالعه نمایند و از شرایط کاری سرباز معلمان آگاهی کافی را کسب کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.