مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشن گلریزان امسال در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد گفت  : هدف از برگزاری جشن گلریزان کمک به آزادی بیش از ۵۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان  است.

او با بیان اینکه بدهی این زندانیان بین پنج میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است اظهار کرد: انتظار می‌رود که مسئولان اجرایی، خیران و قشر‌های مختلف مردم در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

جمیاری تصریح کرد: در چهار سال اخیر بیش از ۹۰۰ زندانی جریم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه کشور، مشارکت خیران و بخشش شاکیان به آغوش خانواده بازگشتند.

او با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی سند تحول پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیر عمد است تصریح کرد:مقرر شده برای آزادیان زندانیان جرایم غیرعمد تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

جمیاری ادامه داد: اینکه یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان ماه بخشش ومهربانی است افزود:از همه مردم و خیرین می‌خواهم که در این امر خیر خواهانه کمک کار زندانیان غیر عمد باشند.

او گفت: به منظور تحقق اولویت‌های ابلاغی از جمله ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری در سطح زندان‌های استان اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته که برای نمونه می‌توان به اعطای مرخصی به ۶۵ درصد از زندانیان واجد الشرایط اشاره کرد.

جمیاری افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آزادی و مرخصی به زندان رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.