مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: عرضه کننده فیلتر تقلبی در شیراز به دام افتاد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با دریافت گزارشاتی مبنی بر عرضه فیلتر تقلبی خودرو در سطح شهر شیراز، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عاملان تولید این فیلتر‌ها انجام شد.

او اضافه کرد: در ادامه تحقیقات، بازرسان موفق به شناسایی یک موسسه آموزشی شدند که طبق اطلاعات بدست آمده محلی برای تولید فیلتر تقلبی بوسیله افراد سودجو شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: با ورود گشت مشترک تعزیرات حکومتی به این محل، تعداد زیادی دستگاه و مواد اولیه بی کیفیت و همچنین تعداد ۶۵۰ عدد فیلتر تقلبی کشف و ضبط شد.

علی مبشری با اشاره به شناسایی و بازداشت مسئول این کارگاه غیرمجاز تصریح کرد: برای این فرد پرونده تعزیراتی تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال شده که با توجه به حساسیت موضوع با تکمیل تحقیقات حکم پرونده به زودی صادر خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان درخواست کرد تا در صورتی که اطلاعی از تولید کالای تقلبی دارند به شماره ۱۲۴ و یا سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام کنند تا موضوع از سوی گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیگیری و بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.