مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: یکدستگاه خودروی کامیون که به طرز مشکوکی در جاده های مواصلاتی شهرستان شیراز در حال تردد بود توسط ماموران متوقف شد.

او ادامه داد: ماموران طی بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو را کشف که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب سرنشینان کامیون ، محموله توقیف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تشکیل پرونده ای در این رابطه، افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان ، مشخص شد که محموله مکشوفه به طور قاچاق وارد کشور شده و از بندر گناوه به سمت شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مبشری اضافه کرد : نهایتا با محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و سیصد میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

او گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار