مسئول کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در کاشمر گفت: بیش از ۶۰۰ بسته غذایی به همت آستان قدس رضوی بین نیازمندان و قشر آسیب دیده این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد قادری مسئول کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در کاشمر گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به جهت ویروس کرونا، آستان قدس رضوی در قالب رزمایش کمک مومنانه ویژه افرادی که به خاطر ویروس کرونا دچار آسیب شده اند و محرومین و نیازمندان یک بسته عذایی متبرک را توزیع کند.
 
او افزود: اولین محموله‌ای که در ماه رمضان وبا پیگیری کانون خادمیاری رضوی و با پشتیبانی آستان قدس رضوی تعداد ۶۰۰ بسته متبرک غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، سویا، و پک بهداشتی وارد شهرستان شده است.
 
مسئول کانون خادمیاری آستان قدس رضوی ادامه داد: ارزش این بسته‌ها ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد که ۳۰ میلیون آن توسط خیرین از طریق کانون‌های محلی جذب شده است.
 
سعید عبدالله زاده مدیر کمیته امداد کاشمر در این مراسم گفت: ۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان طبخ و توزیع شد.
 
او افزود:کمیته امداد با توجه به رسالت مهم کمک به محرومان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری کمک به نیازمندان و کارگران روز مزد که بر اثر کرونا آسیب دیده اند ۶ هزار بسته به ارزش ۶ میلیار ریال خریداری و بین این قشر ضعیف جامعه و توزیع شد.
 
مدیر کمیته امداد کاشمر ادامه داد: به همین منظور بحث کمبود ماسک ۵ طرح اشتغال و خودکفایی را آغاز کردیم که تا الان حدود ۴۰ هزار ماسک عمدتا به صورت رایگان بین نیازمندان ومردم توزیع شده است.
 
عبدالله زاده بیان کرد: در ماه رمضان ۴ آشپز خانه در شهر و ۱۵ آشپز خانه در روستا دایر شده است که پیش بینی می‌شود با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری ما بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم ویژه افطار طبخ و توزیع شود.
 
انتهای پیام//م.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.