فرمانده سپاه ناحیه کاشمر گفت: بیش از ۴ هزار بسته غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان به همت سپاه در کاشمر توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه،گفت: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری که در نیمه شعبان که باید یک مواسات بین فقرا و نیازمندان به وجود بیاید، رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به قشر نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا اشتغال به آن‌ها دچار مشکل شده است در حال برگزاری است.
 
او افزود: به طبع با کمک و همکاری نهاد‌های مثل مساجد پایگاه‌های مقاومت بسیج بهزیستی و کمیته امداد یک بانک اطلاعاتی و نرم افزاری شامل ۵ هزار و ۶۰۰ نفر خانواده را شناسایی کردیم که تحت پوشش هیچ ارگانی از جمله کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهاد‌ها نیستند.
 
فرمانده سپاه ناحیه کاشمر ادامه داد: این رزمایش در سه مرحله که مرحله اول ابتدای ماه مبارک رمضان، مرحله دوم ۱۵ ماه مبارک همزمان با میلاد امام حسن مجتبی و آخرین مرحله در عید فطر توزیع می‌شود.

یعقوبیان بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه که الان در حال برگزاری امروز ۲ هزاربسته غذایی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: قبل از شروع این رزمایش ما ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی که تقریبا به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان قربانی ۱۳راس گوسفند و توزیع ۳۶ هزار ۳۵۰ پک بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه کاشمر تاکید کرد: حضور سپاه در همه ی زمینه‌ها پررنگ بوده همان طور که دیدید در سال قبل در بحث سیل استان‌های شمالی و جنوبی نیاز به کمک‌های جهادی بود و امسال هم در بحث ویروس کرونا پای کار هستیم.
 
انتهای پیام//م.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار