پاسخ به مطالبات مردم و جامعه در حوزه نظم و امنیت مهمترین اولویت فرماندهان و مدیران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی دستور در  مراسمی که با حضور امام جمعه، مسئولان شهرستانی، نظامی و انتظامی در شهرستان‌های بهشهر و سوادکوه برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم تامین نظم، امنیت، آسایش و آرامش عمومی مردم قرار دارد.

او با بیان این که نیروی انتظامی علاوه بر حفظ اقتدار باید مظهر رافت و مهربانی در جامعه باشد، افزود: همه ما در قبال این مردم و نظام اسلامی مسئولیت داریم و نباید نسبت به موضوعاتی که در جامعه اتفاق می‌افتد بی تفاوت باشیم.

سرهنگ دستور با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه، به اهمین دو نعمت سلامت و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: انصافا جهادگران حوزه‌های امنیت و سلامت در این روز‌های حساس با قرار گرفتن در کنار هم توانستند مشکلات را به خوبی مدیریت کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، مشارکت همگانی را یکی از مهمترین موضعات در رسیدن جامعه به نقطه‌ای مطلوب برشمرد و افزود: امنیت یک تولید جمعی و یک موضوع کلی تجزیه ناپذیر است.

سرهنگ دستور با بیان این که نیروی انتظامی همواره در مسیر تحول و تکامل قرار داشته است، گفت: در این سال‌های اخیر این نیرو گام‌های بلندی را در مسیر رشد و تعالی سازمانی برداشته است و این واقعیت مرهون تلاش، همت و ایثارگری کارکنان این نیرو و خانواده‌های آنان است.

او افزود: ما باور داریم که مردم شریف ایران اسلامی شایسته برخورداری از محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش هستند و ناجا نیز شبانه روز در تلاش است تا چتر امنیت را به گونه‌ای فراگیر بر سر آحاد ملت برافراشته نگه دارد.

سرهنگ دستور توجه به توصیه‌های مقام معظم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توسعه و ارتقای معرفت دینی و انقلابی و روحیه‌ای انقلابی و جهادی با تفکر بسیجی را از اولویت‌های ناجا در سال ۹۹ برشمرد و گفت: تقویت توان و آمادگی رزمی و عملیاتی کارکنان، مبارزه موثر و همه جانبه با جرائم، کاهش تصادفات و تحقق پلیس هوشمند با تاکید بر مقابله با جرایم سایبری از دیگر این اولویت هاست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین، با تاکید برتحول سازمانی با محوریت اولویت‌های ماموریتی ناجا از سوی فرماندهان انتظامی شهرستان ها، افزود: پاسخ به مطالبات مردم و جامعه در حوزه نظم و امنیت، اخلاق مداری و قانونمداری باید سرلوحه کار قرار گیرد.

در پایان این مراسمات، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان مازندران، سرهنگ "عبدالله اکبری" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه و سرهنگ حسن عنایتی گنجی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.