معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان به نمایندگی از فرمانده انتظامی این استان در دیدار با خانواده شهید حسینی، گفت: شهداء با خون خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهیدسید مجتبی حسینی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، صبر و استقامت خانواده شهدا را ستودنی دانست و گفت: امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و ایثار شهدای عزیز و صبر و بردباری خانواد‌های گرانقدر آنان هستیم.
 
او با تاکید بر این که خون پاک و مقدس شهدا ضامن امنیت و آسایش کنونی جامعه است در توصیف جایگاه ارزشمند شهید و شهادت افزود: شهیدان در بهترین لحظات زندگی خود با دل کندن از همه تعلقات دنیوی به سوی معبود خود پرواز کردند و رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق، جاودانگی را برای خویش به ثبت رساندند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان، گفت: ایثارگری در راه اهداف ارزشمند یکی از بزرگترین فضایل رفتار آدمی است که نقطه متعالی این فداکاری شهادت است.

سرهنگ دستور افزود: ما خود را برای همیشه مدیون و مرهون حماسه سازی‌های شهدای عزیزمان می‌دانیم و همواره قدردان این بزرگ مردان خواهیم بود.

او ضمن ابلاغ سلام سردار جعفری فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان به خانواده شهید سید مجتبی حسینی، با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آنان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در زمان شهادت شهید سید مجتبی حسینی فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان را بر عهده داشت.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.