معاون شهردار مشهد گفت: با شروع مجدد فعالیت‌های عمومی در شهر و آغاز به کار ادارات، به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، ۵ تونل ضدعفونی فردی به صورت آزمایشی در ۵ نقطه مشهد، جانمایی و نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای اولین بار در کشور این تونل‌های ضدعفونی فردی ، توسط شهرداری مشهد طراحی و ساخته شده که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، بصورت مه پاشی اقدام به ضدعفونی افرادی که از این محفظه عبور می‌کنند، می‌نماید.

او افزود: مواد استفاده شده در داخل این تونل‌ها بطور کامل به تایید دانشگاه علوم پزشکی رسیده و هیچگونه مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فیلمی از ضدعفونی ۲۴ ساعته خودرو‌های ورودی به مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با شروع مجدد فعالیت شهروندان و ادارات تصمیم بر آن شد تا این دستگاه‌ها ساخته شود و برای اولین بار این تونل‌ها در ورودی بیمارستان شریعتی، بیمارستان قائم، بیمارستان امام رضا (ع) نصب شده و با توجه به فراوانی حضور ارباب رجوع در شهرداری و شورای شهر یک تونل در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری و یک تونل در ورودی ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد نصب شده است.

یعقوبی بیان کرد: با توجه به این که این طرح به صورت آزمایشی در حال انجام است، چنانچه بازخورد مناسبی داشته باشد شهرداری مشهد آمادگی ساخت و نصب تعداد بیشتری از این تونل‌ها برای جانمایی در مکان‌های دیگر شهر، را نیز دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.