رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر سواری کرایه خراسان رضوی گفت: فعالیت شرکت‌ها و ناوگان سواری کرایه در استان، پس از حدود سه هفته تعطیلی، از امروز با رعایت ضوابط بهداشتی از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی شمشیردار رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر سواری کرایه خراسان رضوی گفت: با توجه به هزینه‌های ثابت شرکت‌های حمل و نقل سواری کرایه و نیاز مبرم رانندگان به کسب درآمد و تامین معاش زندگی، فعالیت این شرکت‌ها و ناوگان آن‌ها با شرایط جدید و ظرفیت محدود آغاز شده و برای این سفر‌ها صورت وضعیت نیز صادر می‌شود.

او ادامه داد: مقرر شده است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رانندگان در صندلی جلو یک نفر و در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند و با ظرفیت سه سرنشین طی مسیر کنند، همچنین رانندگان باید از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در خودرو استفاده کنند.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر سواری کرایه استان گفت: پیشنهاد شده است برای جلوگیری از شیوع کرونا در سفر‌های بین شهری با استفاده از طلق پلاستیکی یا دیگر صفحات جداکننده، کابین راننده از مسافران جدا شود که هنوز این طرح اجرایی نشده است.


منبع: ایرنا


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.