سرهنگ بیرانوند از مرگ سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در حین سرقت در بخش باغخواص شهرستان ورامین خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی فردی در بخش باغخواص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ این بخش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که این فرد یکی از سارقان حرفه‌ای و دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری در سطح شهرستان است که با شیوع کرونا در مرخصی زندان به سر می‌برد.

او گفت: در همین راستا با اعلام پیدایش یک جسد در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های بخش باغخواص، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند فرد مفقودی مورد نظر در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

او بیان کرد: ماموران در ادامه بررسی‌های انجام شده تعدادی ابزار و ادوات قطع سیم و کابل برق را همراه فرد فوت شده کشف کردند که حاکی از آن بود وی در پی اقدام به سرقت سیم و کابل برق دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.


بیشتر بخوانید: ۶۹ سارق شهرستان پاکدشت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: جسد این فرد با حضور عوامل اورژانس و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار