رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از دستگیری یکی از اعضای باند سه نفره سارقان خودرو‌های نو در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کیانوش نظری رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر گفت: در پی تماس‌های تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه در منزل مسکونی بلاصاحبی در حوالی بزرگراه شهید لشگری تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند، گفت: بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۴ چیگیر قرار گرفت.

وی توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که مرد جوانی این مکان را متصرف و دو مرد دیگر هر چند وقت یک بار با خودرو‌هایی نو در مدل‌های پژو ۴۰۵ و پژو پارس به این مکان وارد می‌شوند و شب هنگام یک وانت بار قطعات خودرو از محل مذکور خارج می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اخذ شد.

کلانتر محله چیتگر گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند مرد جوان را در حالی که قصد متواری شدن از پشت بام خانه را داشت، دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس اوراق شده کشف که با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در دوم اردیبهشت ماه در منطقه ولنجک دارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه خودروی پژو پارس ۲ روز پس از گرفتن از نمایندگی سرقت شده بود، ابراز داشت: علاوه بر خودروی سرقتی تعداد فراوانی قطعات و لوازم خودرو از جمله قطعات خودروی پژو پارس سرقتی از آن مکان کشف شد و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ نظری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند و دستگیری همدستان متهم در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر در پایان از شهروندان خواست: خودرو‌های خود را به قفل پدال، فرمان و تجهیزات امنیتی مجهز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار