رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه ۲۷۵ نفر تا امروز به ویروس کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده مبتلا شده اند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر دیگر نیز به این بیماری مبتلا که به ترتیب  ۲ مورد در آبادان و ۳ مورد درخرمشهر است.

او با بیان اینکه تا کنون در آبادان ۱۰۳ خرمشهر ۱۴۴ و شادگان ۲۸ مبتلا وجود داشته است، افزود: در روز گذشته یک مورد جدید از فوت ناشی از بیماری کرونا در این منطقه گزارش شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  گفت:شمار جان باختگان بر اثر ویوس کرونا  به ۲۱ نفر افزایش یافت که طبق آن، ۵ نفر در آبادان، ۱۴ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

سلمان زاده افزود: تاکنون ۲۳۰ نفر از موارد مثبت قطعی ما با کسب بهبودی بیمارستان را ترک کردند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.