قیمت نسل بعدی گلکسی فولد مشخص شد

به تازگی قیمت نسل بعدی گلکسی فولد که کمتر از نسخه اصلی این دستگاه است، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که صحبت‌هایی درباره نسل جدید گلکسی فولد در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می‌شود این مدل جدید دارای امکانات بیشتر و قیمت کمتری است. تاکنون جزئیات زیادی راجع به تلفن آینده سامسونگ منتشر شده که با قیمت آن شروع می‌شود.

جزئیات منتشر شده از قیمت گلکسی فولد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید گلکسی فولد بین ۱۷۸۰ تا ۱۸۸۰ دلار قیمت دارد که در مقایسه با نسخه اصلی ۱۹۸۰ دلاری دارای قیمت پایین‌تری است. گفته می‌شود این گوشی در کنار سری جدید Galaxy Note در ماه اوت رونمایی می‌شود. همچنین انتظار دارد که فروش آن از ماه سپتامبر شروع شود. این مسئله تصادفی نیست، زیرا ظاهراً صفحه نمایش تاشو این دستگاه از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، هرچند برخی با این جزئیات آن مخالف هستند.

اطلاعات بدست آمده از مشخصات نسل جدید گلکسی فولد

ظاهراً صفحه نمایش اصلی گلکسی فولد جدید دارای اندازه‌ای برابر ۷.۵۹ اینچ خواهد بود و رزولوشنی برابر ۱۶۸۹ در ۲۲۱۳ پیکسل دارد. علاوه بر این موارد، دستگاه مذکور دقیقاً مانند Galaxy Z Flip با شیشه فوق العاده نازک پوشانده خواهد شد. همچنین در مورد نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برای این دستگاه صحبت شده است.


بیشتر بخوانید: قیمت عرضه سامسونگ گلکسی A31 مشخص شد


قیمت نسل بعدی گلکسی فولد مشخص شد

صفحه نمایش خارجی ثانویه نیز بهبود خواهد یافت. به تازگی اطلاعاتی درباره نمایشگر ثانویه دستگاه منتشر شده است که ادعا می‌کند پنل ۶.۲۳ اینچی با وضوح ۸۱۹ در ۲۲۶۷ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی و حفره دوربین سلفی (یا دوربین‌های سلفی) برای این بخش تعبیه شده است.

دوربین اصلی در پشت گلکسی فولد به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ارتقاء می‌یابد و توسط دو ماژول ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. به نظر می‌رسد دوربین این دستگاه مانند یک نسخه اصلاح شده از دوربین سه گانه موجود در Galaxy S20 و S20 پلاس است.

درست است که این یک قابلیت جدید نیست، اما سامسونگ Galaxy Fold 2 (یا هر اسمی که قرار است به آن گفته می‌شود) از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. این ممکن است ذخیره سازی را در نصف (به ۲۵۶ گیگابایت) کاهش دهد تا در هزینه‌های تولید نیز صرفه جویی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار