رییس ناحیه پستی ۷۱۴ شیراز گفت: پستچی امانتدار شیرازی چک پنجاه میلیونی ریالی را به صاحبش برگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرقربانی درجمع نامه رسانان شمال شیراز، گفت: مهدی کهنسال یکی از نامه رسانان هنگام توزیع نامه و مرسوله‌ها، چکی را به مبلغ پنجاه میلیون ریال پیدا کرد واز طریق پست استان این چک را که متعلق به یکی از شرکت‌های پخش شیراز بود برگرداند.

او ضمن قدردانی ازاقدام شایسته پستچی امانتدار، امانتداری را یکی از مشخصه‌های مهم و ارزشمند کارکنان شبکه پستی خواند و ترویج و تقویت همواره آن را در بین همکاران شبکه پستی الزامی ارزیابی کرد.

رئیس ناحیه پستی ۷۱۴ شیراز گفت: یکی از خصایل اخلاقی انسان که دارای ارزش و اهمیت فوق العاده‌ای است، امانت و امانت داری بوده که دراسلام بدان سفارش زیادی شده است.

او اظهارداشت: امـانـت و امانتداری بـه عنوان یکی از صفات اخلاقی و ملکوتی، دارای واژه‌های زیـبـا و مـقـدسـی بوده وجـود این واژه‌ها نشان دهنده قداست و شایستگی خارق العاده‌ای استکه در متن امانت نهفته است.

قربانی ادامه داد: ایـن خـصـلت روحانی و معنوی در روح و روان انسان‌های پاک سیرت وجـود دارد و هـمـواره در گـفـتـار، رفتار، کردار و اعمال آنان نمایان است.

قربانی تاکید کرد: این کارمند پست با عمل به منشور اخلاقی شرکت ملی پست، یک برگ زرین به دفتر افتخارات این اداره افزود که برای همیشه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار