مدیرکل پست فارس گفت: باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا طرح پایش سلامت واحد‌های پستی این استان تا خرداد ماه سالجاری تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح در بازدید ازمراحل ضدعفونی واحد‌های پستی شیراز، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا اکیپ‌های فعال درتمام واحد‌های پستی استان کار ضدعفونی واحد‌ها را به صورت روزانه در دستور خود قرار داده است.

او ادامه داد: ستاد مدیریت بحران و مقابله با ویروس کرونا در پست فارس همه توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان بکار بسته تا مرسولات پستی به صورت بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد.

مفتح اظهارداشت: خادمان پست در کنار شهروندان ومردم در صف مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند تا مرسولات پستی مردم سالم و بی خطر سازی شوند.

مدیرکل پست فارس گفت: پستچی‌ها این روز‌ها به مثابه پزشکان و پرستارانی است که جانشان در خطر بوده و در سنگر خدمات رسانی فعالیت دارند که تلاش آنان را می‌ستایم و قدردان زحمات آنان هستیم.

او افزود: حفظ سلامت نامه رسانان و همکاران در بخش‌های تجزیه ومبادلات در اولویت بوده و امکانات لازم برای حفظ سلامت آنان فراهم شده و تذکر لازم داده شده تا با دستکش و ماسک فعالیت کنند.

مفتح تاکید کرد: شرایط فعلی برکسی پوشیده نیست و واجب است با حفظ سلامت نامه رسانان و بی خطر سازی مرسوله‌های پستی خدمتی به شهروندان و مردم ارایه شود.

دراستان فارس ۷۰۰ واحد پستی دولتی و غیردولتی فعال هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار