وزیر اقتصاد گفت: ممکن است افراد سودجو برای خرید سهام وارد شوند و از مردم برای خرید سهام با قیمت های نازل سو استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در تشریح جزییات دریافت سهام عدالت گفت: می توان گفت خون تازه‌ای به بازار سرمایه مورد اقبال مردم و سهامداران تزریق شده است. در این شرایط که برخی دارندگان سهام عدالت شرایط اقتصادی خوبی ندارند می توانند سهامشان را مدیریت کنند.

او ادامه داد: در آینده نزدیک بخشی از سهام عدالت برای فروش آزاد می‌شود؛ و سهامداران می‌توانند خود سهام شان را مدیریت کنند یا به فروشند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: ممکن است افراد سودجو برای خرید سهام وارد شوند و از شرایط سو استفاده کنند. پس شرایط فروش به این معنی نیست که دارندگان سهام اقدام به فروش سهام خود با قیمت های نازل کنند. ارزش سهام از یک میلیون تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متفاوت است.

دژپسند بیان کرد: اولین کار برای دارندگان سهام عدالت این است که سهام خود را مدیریت کنند سپس باید منتظر دستوورالعمل جدید باشد. عرضه هجومی قطعا آسیب می‌زند.


بیشتربخوانید:کدام شرکت‌ها در سبد سهام عدالت قرار دارند؟ 


او در پایان بیان کرد: ارائه این سهام تحول اساسی در دارایی‌های افراد است و حدود ۵۰ میلیون نفر را شامل می‌شود. کسانی که می‌خواهند سرمایه خردشان در بازار سرمایه استفده کنند نوید خوبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انور،عیسی زاده
۱۱:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سهم ۴۲۵۰۰۰هزار،تومانی چه قد میشه بهم بگی
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۴:۵۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۲۱:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ضمن عرض سلام
برگه ای که چند سال دریافت کردم به ارزش یک میلیون تومان قید شده اما در استعلام ۴۸۰۰۰۰ تومان نشان میدهد
لطفا توضیح دهید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۵:۱۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا تو برگه سهام من زدن یک میلیون ولی تو سایت میاد ۵۳۱هزار وسود ۱۰۹۰۰۰واریز کردن چرااخه؟؟؟؟؟یعنی برافروش هم سهام پونصد هزاری رو میخرن ازم....من برگه ای هم ک دارم ۱ تومنی هست.....لطفا جوابدبدید
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۰۷:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من از کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بودیم نفری دو هزار تومان از ما گرفتند که به ما سهام عدالت بدهند ولیکن به ما کارگران آن شرکت هیچ سهام عدالتی ندادند و پول ما را هم خوردند و الان هم که بازنشسته شدیم از سهام عدالت خبری نیست
آخرین اخبار