ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به ۳۷۰۱ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آن‌ها ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است.

بر این اساس با توجه به تورم اقتصادی و در پی آن رشد شاخص و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت افزایش یافته و در حال حاضر به ۳۷۰۱ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

در این خصوص نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از ۴۹ شرکت حاضر در این سبد تعداد ۳۶ شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آن‌ها ۲۲۷ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال می‌باشد و ارزش روز آن‌ها به ۳۶۶۵ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال افزایش یافته است که حکایت از رشد بیش از ۱۴ درصدی ارزش اسمی سهام عدالت مشمولان دارد.

به علاوه اینکه در این پرتفوی، ۱۳ شرکت غیربورسی نیز حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آن‌ها ۳۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال و ارزش روز آن‌ها همین مبلغ برآورد شده است. گفتنی است، ۳۷۰۱ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال اشاره شده، بیشترین افزایشی که ارزش کل پرتفوی سهام عدالت از سال ۸۵ (که طرح توزیع سهام عدالت در کشور اجرایی شده است) تاکنون داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام کودکانی که شماره تلفن به نامشان نیست سایت قبول نمی کند چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من اشتباها ی روش آزاد سازی سهام و انتخاب کردم میخوام دوباره به روش قبلی برگرده باید چیکار کنم چولطفا راهنمایی کنید چون که از بورس سر نمی یارم
Iran (Islamic Republic of)
كريم خاني
۱۴:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
در برگه ايي كه براي سهام عدالت به ما دادن سهام معادل يك ميليون تومان ايت ولي درسامانه سهام عدالت پانصد هزار تومان ثبت شده از كجا ميتونيم پيگير باشيم؟
Iran (Islamic Republic of)
Ronin
۱۳:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باعرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز.درمورد سوال شما باید بگم ارزش سهام شما نسبت ب شرایط و توان مالی شما و خانواده ی شما حساب و ثبت شده و فقط اعضای تحت پوشش کمیته ی امداد و بهزیستی و امثال این ها شرایط ثبت و دریافت سهام 1م تومانی را داشتند و اگر شما هم جزو این دوستان بوده اید میتوند از طریق دفاتر نمایندگی بازار بورس تهران و سهام اعدالت و اداره ی ثبت اسناد پیگیری کنید....در غیر اینصورت پیگیری نکنید چون ثبت نام برحسب اعداد ذکر شده در فرم ثبت نام انجام نمیشد و نمیشود....امیدوارم ک توضیحات من تونسته باشه رفع ابهام و جواب سوالتونو داده باشه....سپاس بابت حضورتون
Iran (Islamic Republic of)
بهروز.شیردل بالکانلو
۲۳:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خدا بنظر بنده این کار برای عده ای خیلی خوب است که بتوانند از این فرصت بخوبی استفاده و بنظر من اگر در بورس از ان سرمایه گذاری بکنند و کار کنند خیلی بهتر میشود به جای انکه به شخص ثالثی واگذار کنند خودشان از ان استفاده کنند خوب است بهروز شیردل
آخرین اخبار