مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا ۱۴ اردیبهشت کلیه ناوگان تاکسیرانی به تجهیزات پرداخت الکترونیکی تاپ تجهیز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای حذف پول از چرخه مبادلات روزانه ناوگان و قطع زنجیره انتقال کرونا تا ۱۴ اردیبهشت کلیه ناوگان به تجهیزات پرداخت الکترونیکی تاپ تجهیز خواهد شد.
 

بیشتر بخوانید: ترویج فرهنگ پرداخت کرایه به صورت الکترونیکی در مشهد


او افزود: در راستای فعالیت‌های پیشگیرانه از ویروس کرونا، ۱۵ هزار پک ضد عفونی شامل ماسک، مواد ضد عفونی، دستکش و محلول پاش توزیع و هم اکنون نیز به صورت روزانه ماسک و مواد ضد عفونی در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با برپایی ایستگاه ضدعفونی به صورت مکانیزه بین چهارراه لشگر و چهارراه بهار، روزانه ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی در زمانی بسیار کوتاه گندزدایی می‌شود و ضد عفونی بدنه داخلی و خارجی تاکسی‌های خطوط مبادی ورودی شهر و حرم مطهر نیز به صورت روزانه انجام می‌شود.

محبی بیان کرد: همچنین اقدامات نهایی برای راه اندازی ۵ ایستگاه مکانیزه گندزادیی در ۵ نقطه شهر و ایجاد ایستگاه‌های غربالگری به وسیله تب سنج در جایگاه‌های سی ان جی، کیوسک‌های خطوط و به صورت سیار در سطح شهر انجام شده است که به زودی فعال خواهند شد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.