رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کرمانشاه گفت : در عملیات اجرای کمربند حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی بخش مرکزی کرمانشاه روستای قزانچی ۱۲۰ هکتار از عرصه‌های منابع را از هرگونه تصرفی حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شیرزادی رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کرمانشاه گفت : در راستای صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و با تاکید مدیرکل منابع طبیعی استان و ورود دادستانی محترم و دادگستری کرمانشاه عملیات اجرای کمربند حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی بخش مرکزی کرمانشاه روستای قزانچی انجام شد که این اقدام ۱۲۰ هکتار از عرصه‌های منابع مشرف به روستای قزانچی را از هرگونه تصرفی حفظ خواهد نمود.

او گفت : برای ۱۲۰۰۰ متر از اراضی ملی و طبیعی بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه که توسط متخلفان تصرف شده بود پرونده تشکیل شد که از این میزان دستور خلع۱۱۰۰۰مترصادرشده است وازدست متصرفان و سودجویان خلع ید گردید.

شیرزادی افزود: یکی ازوظایف منابع طبیعی و آبخیزداری برخورد با سودجویان و فرصت طلبان عرصه‌های ملی و طبیعی است که در این راستا با همکاری و تعامل بادستگاه‌های قضایی اقدامات مورد نیاز انجام شده است که در همین راستا ازمقامات قضایی استان وشهرستان دربرخورد قاطع بامتخلفان تشکر می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.