کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بارش‌ها طی ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا در استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده امواج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کند و به تناوب سبب رگبار باران گاهی اوقات با رعد و برق در سطح استان می‌شود.

او گفت : شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا و همین‌طور از بعدازظهر روز شنبه تا عصر روز یکشنبه به خصوص نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش در بعضی از نقاط با رگبار تگرگ آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب همراه خواهد شد.

حق‌پرست افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل هفت و حداکثر ۱۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده، در این بازده زمانی سومار به بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بخش کوزران و شهرستان اسلام‌آباد غرب با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.