امام جمعه شهرکرد گفت: شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است.

شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه باید با حفظ کرامت و حرمت خانواده‌ها انجام شود.

او با بیان اینکه شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است، افزود: در راستای اجرای این رزمایش، قرارگاه همدلی و مواسات با انسجام خوب فعال شد تا کمک‌های مردمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع گردد.

نکونام اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه این کمک‌ها باید افراد نیازمند واقعی و آسیب دیدگان شناسایی و در یک بانک جامع اطلاعاتی ثبت شوند.

او اضافه کرد: کمک‌های اهدایی باید به نیازمندان واقعی برسد، حقی از کسی ضایع نشود و محرومان و نیازمندان واقعی از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص کمک مؤمنانه و مواسات گفت: رسانه‌ها در تزریق اطمینان به مردم در خصوص فعالیت‌های این رزمایش نقش مهمی برعهده دارند.

نکونام از مسئولان خواست: کمک‌های جمع‌آوری و توزیع شده بین مردم را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته او، از ابتدای ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی آشپرخانه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و کمک خیران و نیکوکاران، دو هزار پرس غذای گرم در مرکز استان تهیه و بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان توزیع شده است.

نکونام پیش بینی کرد: با حمایت خیران تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ هزار پرس غذایی گرم در این آشپرخانه با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار