معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: چرخ توسعه استان با وجود تمام بحران‌ها و مشکلات در حال حرکت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری عصر سه شنبه در نشست روز ملی شورا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: در استان کرمانشاه چهار هزار و ۸۸۵ نفر عضو شورا‌های روستا و ۱۷۶ نفر عضو شورای شهر هستند.

او افزود: اعضای شورا‌های شهر و روستا در تمام بحران‌هایی که پشت سر گذاشتیم همچون زلزله و سیل همپای مدیریت ارشد استان برای آبادانی منطقه خود تلاش کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه یادآور شد: در بحران سیل سال گذشته دیدیم که با مدیریت خوبی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان داشتیم توانستیم بهترین عملکرد را در کشور داشته باشیم.

سالاری با تاکید بر اینکه چرخ توسعه استان در حال حرکت است، گفت: با وجود تمام بحران‌هایی که پشت سر گذاشته ایم روند پیشرفت کرمانشاه در بخش‌های مختلف نیز حفظ شده است.

او با اشاره به ساخت و ساز‌ها پس از زلزله و سیل گفت: در طول سال‌های گذشته روند ساخت و ساز‌ها و توسعه زیرساخت‌ها به خوبی در کرمانشاه حفظ شد.

معاون استاندار کرمانشاه بیان کرد: می‌توانیم در سال جهش تولید شاهد جهش توسعه‌ای کرمانشاه و پیشرفت‌های همه جانبه استان باشیم.

سالاری با بیان اینکه در برخی موارد درگیری‌هایی بین شهرداران و اعضای شورای شهر دیده می‌شود، اظهارداشت: این تنش‌ها در راستای حفظ منافع مردم و پیشرفت عمران و آبادانی است.

رییس شورای استان و نماینده شورای شهر گیلانغرب نیز در این نشست گفت: شورا‌ها در روند کار خود دارای چالش‌هایی هستند که از جمله مهمترین پایین بودن درآمد شهرداری‌ها است.

علی الفتی افزود: شهرداری‌ها از جمله شهرداری گیلانغرب با توجه به درامد پایین و هزینه‌های بالا جوابگوی حقوق پرسنل نیستند از این رو برای پرداخت حقوق پرسنل و مزایای کارگران در حال فروش املاک شهرداری هستند.

او عنوان کرد: فروش املاک شهرداری بدون شک تخلف محسوب می‌شود، زیرا هزینه فروش املاک نباید برای هزینه‌های جاری مصرف شود، اما چاره‌ای جز این کار نیست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.