جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: شورا‌ها و معتمدین نقش مهمی در پیشگیری از جرایم ایفاء می‌کنند

اسیب اجتماعی  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ" فریبرز یوسفوند" در جمع معتمدین و شورا‌های بخش بیلوار با اشاره به اهمیت اعتمادسازی و مشارکت عمومی شهروندان در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: شورا‌ها و معتمدین مهمترین نقش را در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفاء می‌کنند.

او با اشاره به این که مشارکت مردم با پلیس در تولید امنیت باعث کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شدگفت: پس از آسیب شناسی مناطق و محلات در هر حوزه با برگزاری جلسات شورای معتمد، و دهیاران پلیس ارائه آموزش همگانی به مردم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

سرهنگ یوسفوند بر ضرورت بهره مندی از تجارب شورا‌های اسلامی و دهیاران در مسیر دستیابی به امنیت و آرامش جامعه روستایی و شهری تأکید کرد و افزود: شورا‌های اسلامی و دهیاران نماد مشارکت مردمی در تأمین امنیت اجتماعی و فرهنگی بازوان توانمند پلیس در افزیش احساس آرامش و آسایش فردی و اجتماعی هستند.

جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه گسترش شبکه‌های اجتماعی و پیچیده‌تر شدن جرایم را نیازمند مشارکت همگانی دانست و گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد میزان مشارکت و همکاری با مردم را گسترش داده تا میزان احساس امنیت ارتقاء یابد.

او در پایان بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر شورا‌ها با پلیس پیرامون شناسایی و دستگیری افرادی که به هر نحوی موجب اخلال در نظم و امنیت محله می‌شوند و آرامش را به مخاطره می‌اندازند تاکید کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.