سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی از تولید بیش از ۴۴۳ هزار عدد ماسک و لباس ایزوله توسط مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی استان در نیمه اول اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،رضا اختیار وکالتی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب، افزود: در بخش دولتی، ۳۱۳ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک، ۱۵ هزار و ۱۱۵ عدد گان و در مجموع ۱۲۷ هزار و ۹۴۵ عدد ماسک و گان توسط همکاران مراکز دولتی و در بخش خصوصی ۱۱۲ هزار و ۸۳۰ عدد ماسک و ۱۹۶۰ عدد گان جهت کمک به کاهش انتشار بیماری کووید ۱۹ تهیه و به مراکز درمانی ارسال شده است.

او ادامه داد: در این طرح، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای عجب شیر، سراب، سه تبریز، آذرشهر، کلیبر، بناب، هشترود، اهر، میانه، هوراند، هریس، مرند، بستان آباد از بخش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد سپاس، تابان، مهدوی، سلاله، گل آراء، تباشیر، آنا، گوزللر، ستایش، معمر، سرور، دوستان، مفتخر، کاج، باشاران و هنر‌های زیبا و ... در تولید ماسک و لباس ایزوله مشارکت داشته اند.

او خاطر نشان کرد: در این طرح خداپسندانه تعداد ۲۱۰ نفر از نیروی کار ماهر فعال در بخش دولتی و خصوصی همکاری کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، این اداره کل با مشارکت ۱۳ مرکز آموزش دولتی و ۱۸ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد (بخش خصوصی)، در راستای کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا اقدام به دوخت ماسک و گان (لباس بیمارستانی) کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.