مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی روز ملی شورا‌ها را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها، با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شــوری بینهم

شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و الگویی مناسب برای واگذاری امور به مردم است که  به برکت آن نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه شان بیش از پیش پررنگ‌تر شده است.

امروز شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه انتخاب از سوی مردم، به مجموعه‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است که در مسیر پیشبرد امور و توسعه روستا‌ها و شهر‌های ایران اسلامی و خدمت به مردم نقشی محوری ایفا می‌کند.

اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه یک اهواز فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه که روز " شورا‌ها " نامگذاری شده است را به تمامی اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های تبریک گفته و از تمامی تلاش‌ها و همکاری‌های بی شائبه این عزیزان در مسیر تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت کمال سپاسگزاری را دارم.

امید است که شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از هر زمان دیگر، با اقدامات سازنده و اثرگذار در جهت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، زمینه دستیابی به افق متعالی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

 صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.