فرماندار اندیکا طی پیامی فرا رسیدن روز شورا‌ها را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا طی پیامی فرا رسیدن روز شورا‌ها را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

باسمه تعالی

مشورت یکی از ارکان مهم تصمیم گیری است پیامبر اکرم (ص) فرمودند:هیچ قومی مشورت نکردند، جزء آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.

حمد وستایش بی نهایت برخالقی که به لطف استقرارمستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و تکریم به شخصیت و کرامت انسان‌ها وهمه مردم شریف و نجیب ایران نهادی مقدس به نام شورای اسلامی دراین کشور صاحب تمدن شکل گرفت.

بی شک همراهی و همگامی مردم با شورا‌ها نیازمند فراهم نمودن بستر‌های مناسب اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و زیر بنائی است و قطعا آماده سازی این بستر‌ها بیش از هر چیز بر عهده خود شوراهاست. چرا که شورا یک نهاد جمعی و مشورتی مبتنی بر تصمیم گیری و شیوه دموکراسی است.

اینجانب این روز باعظمت وشکوهمند، رابه همه اعضای شوراها که باحس وظیفه شناسی وتوجه به اصل دانش محوروعزتمندانه درحل مشکلات شهروروستا‌های شهرستان تلاش می‌نمایندوباامانت، درایت، کیاست وحسن سلوک برای نیل به جامعه شهروندمدار خالصانه و عاشقانه تلاش و کوشش می‌نمایندتبریک وتهنیت عرض نموده واز خداوند متعال توفیق خدمت بی منت وصادقانه، اهتمام به سلامت مردم در ابعادمختلف و توجه به نیاز‌های اجتماعی جوانان درمناطق محروم واشخاص بی بضاعت وتوجه خاص به خانواده‌های شهیدان، جانبازان، ایثارگران وهمه ملت عزیز ایران را مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.