مرکز نیکوکاری کار و تلاش، کارگران فصلی و نیازمند را شناسایی و به آن‌ها خدمت ارائه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی ابوی رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری کارآفرینی وتوانمندسازی کار و تلاش در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی وتوانمندسازی کار و تلاش با اعلام اینکه رسیدگی به معیشت کارگران در شرایط شیوع ویروس کرونا از اقدامات مهم بوده است، گفت: این مرکز تاکنون ۳۵ هزار کارگر شامل روز مزد و فصلی را شناسایی کرده و به آن‌ها ارائه خدمت می‌کند.

او ثبت نام حضوری و اینترنی را از راه‌های شناسایی این کارگران دانست و افزود: ثبت نام از دیگر کارگران که عضو هیچ دستگاه و شرکت تعاونی نیستند، از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری کارآفرینی، اجرای وقف علمی ویژه کارگران را از برنامه‌های مهم این مرکز نیکوکاری عنوان کرد و ادامه داد: قشرکارگر به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی از پرداختن فرزندان شان به امور تحصیلی و علمی جلوگیری می‌کنند چنان که در بین این خانواده‌ها استعداد‌های درخشانی نیز وجود دارد.

ابوی بیان کرد: پیش از این کانون صنفی کارگران در زمان شیوع ویروس کرونا حدود ۳ هزار بسته غذایی را بین کارگران نیازمند توزیع کرده و همچنین در شب‌های ماه مبارک رمضان با همکاری موسسه فرهنگی مهدویت غذای گرم بین این افراد توزیع می‌کند.

مرکز نیکوکاری کارآفرینی وتوانمندسازی کار و تلاش در بلوار عبادی- عبادی ۸۰ مستقر است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.