باشگاه سپاهان در واکنش به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سپاهان بعد از اینکه رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره دیدار برگزار نشده این تیم مقابل پرسپولیس به سود سرخ‌ها صادر شد بیانیه ای را صادر کرد.

«بنام خداوند عدالت گستر بی همتا

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با ۷ دهه حضور پرافتخار در عرصه ورزش کشور هم اکنون با برخورداری از ۸۰ تیم و ۳۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رده‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی؛ اولین تیم شهرستانی که قهرمان مسابقات لیگ برتر شد، دارای ۵ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۴ قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا ودوازده دوره حضور در آن، تنها تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های جهان؛ همواره اخلاق و قانون مداری را سرلوحه امور خود قرارداده با ترویج انضباط و تبعیت از قانون زبانزد خاص و عام ورزش کشور و آسیا بوده و در مقابل ارائه این رفتار حرفه‌ای انتظار دارد مراجع ذی صلاح و نظارتی حوزه ورزش کشور نیز در بزنگاه‌های حساس، در اجرای عدالت و تبعیض زدایی از محافل ورزشی اهتمام ویژه ورزند.

متاسفانه روز اعلام رای کمیته استیناف درباره بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در اقدامی غیر حرفه‌ای، غیر اخلاقی و دور از شان ورزش و اهالی آن، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با استفاده از الفاظی سخیف این باشگاه بزرگ و مردمی را در مقابل دوربین و خبرنگاران خطاب قرار داده که مواضع ناحق او موجب تکدر خاطر هواداران خونگرم آن شده است؛ لذا این باشگاه ضمن حفظ حقوق خود مبنی بر ثبت شکایت از او در مراجع ذیصلاح، بیان می‌دارد،

((چه خوشا که شاهد از غیب رسید))

این گونه اظهارات سندی محکم بر نبود بی طرفی در قضاوت او در بالاترین جایگاه قضایی فدراسیون است!

در اینجا لازم به یادآوری ماجرای شکایت بورنو سزار در فیفا است، که باشگاه سپاهان به عنوان یکی از معدود باشگاه‌های ایرانی با تبحر و تجربه مدیران خود پرونده حقوقی پرداخت جریمه یک میلیون و سیصد هزار دلاری را در دادگاه عالی ورزش (CAS) به دریافت خسارت ۳۷۰ هزار دلاری از طرف مقابل تبدیل کرده و نه تنها در سوییس هزینه‌ای نداشته بلکه موجب درآمد زایی نیز شده است.

حال پرسش اینجا است با عنایت به اظهارات توهین آمیز این فرد به باشگاه سپاهان و همچنین به دادگاه عالی ورزش (CAS)، آیا وی واجد شرایط اصل بی طرفی و اجرای عدالت در قضاوت‌های خود در پرونده اخیر و پرونده‌های آتی است؟ آیا ناخودآگاه اینگونه موضع گیری‌ها شائبه مهندسی آرا و جانبداری از تیم خاصی را به اذهان متبادر نمی‌کند؟ آیا همه تیم‌های ورزشی از نگاه او یکسانند؟ آیا این دست مصاحبه‌ها مورد تایید ۴ عضو دیگر کمیته استیناف هم بوده و احتمالا اصل بی‌طرفی اعضا را نیز تحت الشعاع قرار نمی‌دهد، یا صرفا نظر شخصی او در مقابل دوربین‌ها است؟

قضاوت عادلانه را به اذهان شریف مردم عزیز می‌سپاریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شله زرد که جای خود این کیسه چه سوزشی داره آی نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قضاوت عادلانه از دید هر انسانی که حداقل سواد رو از فوتبال و قوانینیش داشته باشه اینه که تیمی که یک ساعت و نیم بعد از زمان شروع بازی هنوز وارد زمین نشده 3-0 بازندست منتها شما چون از زمان ریاست اصفهانی ها بر فدراسیون عادت کردید که قوانین رو باب میل خودتون لحاطظ کنید هنوز نتونستید خودتونو با فدراسیونی غیر اصفهانی که مجری قوانین فیفا هست تطبیق بدید در آخرم بهتون پیشنهاد میکنم دست از هوچی گری و قیافه حق به جانب گرفتن بردارید که حناتون واسه کسی (البته انسالنهای عادل) رنگی نداره
Netherlands
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار