بازیکن سابق پرسپولیس گفت: خیلی از افراد نمی‌توانند پوکر پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر را ببینند برای همین دنبال تعطیلی لیگ هستند.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همه جای دنیا به خصوص کشور‌های اروپایی قصد دارند لیگ فوتبال خود را برگزار کنند. کشور ایتالیا با وجود تعداد زیاد مرگ و میر به علت شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته که لیگ فوتبال خود را شروع کند و باشگاه یوونتوس به رونالدو گفته به ایتالیا باز گردد.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار کرد: خیلی از افراد نمی‌توانند پوکر پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر را ببینند به همین علت دوست دارند که لیگ نوزدهم تعطیل شود. پرسپولیس یک سر و گردن از تیم‌های دیگر بالاتر است. اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس نشان می‌دهد که اگر این بازیکنان برای فصل بعد حفظ شوند این قهرمانی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

حق تیم‌ها با تعطیلی لیگ برتر ضایع می‌شود

حیدری بیان کرد: به نظرم اگر لیگ برتر تعطیل شود حق تیم‌ها ضایع می‌شود. اشکالی ندارد که بازی‌ها با تاخیر برگزار شوند تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. تیم‌های فوتبال میلیاردی هزینه‌ کردند و اگر میانه مسیر لیگ را تعطیل کنند تیم‌ها ضرر می‌کنند. برگزاری بازی‌های لیگ برتر بهترین تصمیم است.

او درباره تمرینات بازیکنان در خانه، بیان کرد: تمرینات در خانه نمی‌تواند به اندازه تمرینات گروهی موثر باشد، اما این تمرینات می‌تواند از افت شدید بازیکنان جلوگیری کند و آمادگی نسبی بازیکنان حفظ شود. به نظرم تیم‌ها به ۲۵ - ۳۰ روز زمان نیاز دارند تا برای مسابقات لیگ برتر آماده شوند. به هر حال اشکال ندارد لیگ برتر فوتبال ۲ ماه دیگر برگزار شود. اگر بازی‌ها شروع شود در آن صورت پرسپولیس می‌تواند رکورد دست نیافتنی ثبت کند و با اختلاف ۱۵ امتیاز قهرمان شود.

اگر رای به نفع پرسپولیس صادر نمی‌شد تعجب می‌کردم

حیدری درباره اینکه رای بازی پرسپولیس و سپاهان ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس صادر شد، گفت: به هر حال حق به حقدار رسید. پرسپولیس برای سفر به اصفهان هزینه زیادی کرد و در زمین مسابقه هم حاضر شد، اما سپاهانی‌ها نیامدند. اگر این بازی برگزار می‌شد شاید پرسپولیس با اختلاف گل زیاد پیروز می‌شد، چون سپاهانی‌ها مصدوم و محروم زیادی داشتند.

او درباره اینکه در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با رسول پناه شرکت نکرد، گفت: من هم به این جلسه دعوت شده بودم، اما نتوانستم در آن شرکت کنم. به هر حال از علی پروین تشکر می‌کنم که چنین جلسه‌ای تشکیل داد تا پیشکسوتان نظرات خود را به مدیریت باشگاه اعلام کنند.

حیدری درباره مشکلات مالی و بدهی‌های پرسپولیس گفت: مشکلات مالی پرسپولیس موضوع جدیدی نیست و چندین سال است که این تیم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. من هم از پرسپولیس طلب دارم، اما در نهایت آن را بخشیدم. البته امسال شرایط سخت است و انشاالله با درایت مدیران باشگاه این مشکلات حل شود. به هر حال بازیکنان پرسپولیس حاشیه‌ای ندارند و آن‌ها نیز زندگی دارند و به پول قراردادشان حساب باز کردند و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه این موضوع برطرف شود.

پرسپولیس هیچ وقت خصوصی نمی‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم پرسپولیس هیچ وقت خصوصی نمی‌شود. من زمانی که پنجم دبستان بودم صحبت از خصوصی سازی سرخابی‌ها بود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. سنم قد نمی‌دهد تا این ۲ باشگاه خصوصی شوند. پرسپولیس تیم مردمی و پرطرفدار است و خیلی از افراد قصد داشتند این باشگاه را در اختیار بگیرند، اما در نهایت این پروژه نیمه تمام ماند.

او ادامه داد: همه باشگاه‌های دنیا خصوصی هستند. اگر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند فشار از روی دولت برداشته می‌شود و پول بیت المال هدر نمی‌رود. به هر حال بدهی‌های این ۲ باشگاه زیاد است و از این تیم‌ها درست حمایت نمی‌شود.

حیدری درباره اختلاف قلعه نویی و پیروانی بیان کرد: به نظرم بحث اختلاف این ۲ نفر طولانی شده است. افشین پیروانی کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس و قلعه نویی هم سرمربی تیم ملی بوده است و هر ۲ نفر قابل احترام هستند، اما معتقدم که حق با پیروانی بود و در نهایت این موضوع با رای کمیته استیناف ثابت شد. به هر حال باید حرمت‌ها حفظ شود، چون فقط احترام‌ها باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۹:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پوکر سالمش دیدن داره جناب حیدری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پوکری که توش یک درصد سود نباشه به درد نمیخوره، لیگ ایران باید تعطیل بشه کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مادر عروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تودوباره حرف زدی.
آخرین اخبار