فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، گفت: ماه رمضان فرصت طلایی برای بازگشت به خداست و این ماه عزیز، فرصتی برای خودسازی و خودشناسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، گفت: رمضان را ماه ضیافت الهی، تزکیه نفس، خود سازی، مغفرت و آمرزش گناهان دانست و گفت: امید به خدا داریم با بهره گیری از فیوضات این ماه عظیم الشان، مورد رحمت خداوند قرار گرفته و سرنوشت خود را با سعادت و عاقبت به خیری عجین سازیم.

او افزود: انس با قرآن، انسان را از شر شیطان و نفس سرکش حفظ کرده و او را در برابر لغزش‌ها و خطا‌ها مصون و آسیب پذیری‌ها را به حداقل ممکن می‌رساند.

سرهنگ جمالوندی با اشاره به راه‌ها و عواملی که باعث آمرزش گناهان می‌شود، ادامه داد: انجام اعمال نیک و صالح، قرض دادن و کمک به برادر دینی، اقرار و اعتراف به گناه در محضر خداوند منان، جهاد در راه خدا و افطاری دادن به روزه داران از جمله کار‌هایی است که باعث بخشش گناهان خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، لحظه‌های ارزشمند ماه مبارک رمضان را لحظاتی ملکوتی و معنوی دانست و گفت: این ماه فرصت مناسبی برای تمرین فراهم کردن آسایش، رعایت حقوق دیگران و پرهیز از رفتار ناشایست است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.