قائم مقام رئیس دادگستری استان یزد گفت: ویروس کرونا یک آزمون جدی برای جامعه بشری و اقشار مختلف بود که جامعه پزشکی سربلند از این آزمون بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علی اکبر شمس قائم مقام رئیس دادگستری استان یزد در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، گفت: شیوع بیماری کرونا در جامعه، سختی‌ها و زیبائی‌های بسیاری را به همراه داشت که اگر از سختی و درگذشت هموطنان بگذریم، تجلی اوج ایثار، از خودگذشتگی و کمک به هم نوع در کادر درمان و سایر اقشار بسیار زیبا و ستودنی بود.

او افزود در زمانی که ویروس کرونا یکبار دیگر غرب وحشی را زنده کرد و کشور‌ها محموله‌های بهداشتی یکدیگر را غارت میک ردند! در اینجا کار مداوم کادر درمانی، حضور داوطلبانه بسیجیان و مشارکت طلاب در بسیاری از زمینه ها، صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کرد و به رخ جهانیان کشاند.

 شمس با ذکر حدیث شریف نبوی؛ «نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان» ، گفت: در سال ۹۸ در برهه‌ای با برخی حوادث، امنیت مردم به مخاطره افتاد و وجود نعمت امنیت را به مردم یادآوری کرد و در اواخر سال نیز ویروس کرونا سلامت مردم را تحت الشعاع قرار داد و اهمیت نعمت سلامتی را به مردم گوشزد کرد.

او تصریح کرد: با مسائل پیش آمده برای امنیت و سلامت مردم، امروز بیش از پیش جایگاه نیرو‌های امنیتی و حافظان سلامتی نزد آحاد جامعه شناخته شد.

شمس با اشاره با موافقت رهبر معظم انقلاب در شهید محسوب نمودن کادر درمان، گفت: این تصمیم رهبر انقلاب بسیار ارزشمند بود و نشان از اهمیت تلاش‌های کادر درمان در این ایام داشت.

 قائم مقام رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه معاون فرهنگی، معاون اجتماعی و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد با حضور در جمع هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ضمن اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت بیماری کرونا از تلاش‌های مجموعه درمانی استان قدر دانی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.