ویدیو لارنگوسکوپ دستگاهی است که در تعبیه راه هوایی مناسب بر روی بیماران با مشکل حاد تنفسی در اورژانس، آی سی یو، سی سی یو و اتاق عمل کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نظام مهندسی ساختمان میبد با خرید این دستگاه به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و اهدای آن به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) این شهرستان، حمایت خود را از مدافعان سلامت و کادرپزشکی در یاری رساندن به بیماران کرونا نشان داد.

متخصص بیهوشی و مسئول فنی اتاق عمل بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد گفت: بیمارانی که با تشخیص بیماری کووید ۱۹ دربیمارستان بستری می‌شوند هنگام لارنگوسکوپی و تعبیه راه هوایی اورژانسی از این دستگاه استفاده می‌شود.

آقایی با اشاره به ویژه گی‌های این دستگاه افزود: ویدیویی که در روی این دستگاه نصب شده است این امکان را به متخصص می‌دهد که به راحتی و بدون اینکه تماس نزدیک با بیمار داشته باشد با آن کار کند.

او افزود: احتمال درگیری و عفونت پزشک یا تکنسین بیهوشی هنگام لارنگوسکوپی و تعبیه نورتراشه با این دستگاه تقریبا به صفر می‌رسد و پزشک می‌تواند کار را راحتر و سریعتر برای بیمار انجام و از انتقال بیماری به فرد دیگر هم جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.