پارسال ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی ویژه شهرک‌های صنعتی در شهرستان بروجن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته کارگری گفت: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسایی و راهکار‌های لازم برای رفع آن ارائه خواهد شد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش شود.

او افزود: ارائه نظریه‌ها و پیشنهاد‌های علمی و تخصصی صنعت‌گران به عنوان خط مقدم جبهه تولید و اشتغال در شرایط جنگ اقتصادی کنونی در رفع مشکلات اقتصادی کشور راهگشا است.

ملکی اضافه کرد: صنعتگران شهرستان بروجن ایده و برنامه‌های خود را برای برون رفت از شرایط سخت کنونی ارائه دهند و با توجه به شرایط سخت کنونی ضرورت دارد تا استفاده از دانش بومی برای کاهش مشکلات حوزه تولید در اولویت قرار گیرد.

او ادامه داد: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن پس از شناسایی، در کمیته‌های تخصصی پیگیری و اقدام لازم برای رفع آن انجام می‌‎شود.

ملکی گفت: تأمین مواد اولیه، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهمترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن به شمار می‌رود.

او افزود: پارسال افزون بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی ویژه شهرک‌های صنعتی در شهرستان بروجن اختصاص یافت که در مقایسه با سال قبل از آن ۲۳۸ درصد رشد دارد.

ملکی اضافه کرد: پارسال ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه صنعتی گندمان واگذار شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۷ حدود ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: هم اکنون چهار شهرک و یک ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار