معاون اجرای احکام دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل بانک اطلاعاتی درباره مجرمان حرفه‌ای ، محکومین سابقه دار و خطرناک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، معاون اجرای احکام دادستان عمومی و انقلاب قزوین در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای و محکومین سابقه دار استان  از تشکیل بانک اطلاعاتی در باره این  مجرمان  خبر داد و گفت :  بر این اساس تمام اطلاعات و آمار این افراد در بانک اطلاعاتی درج شده و برای ضابطین قضایی به راحتی در دسترس خواهد بود.

معاون اجرای احکام دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص فرآیند بارگذاری اطلاعات در سامانه اظهار داشت: بر اساس ضرورت، اطلاعات هر مجرم با توجه به جرایم ارتکابی توسط نیروی انتظامی و اداره کل زندان‌ها در اختیار دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت و سپس در سامانه «رخداد» ثبت خواهد شد.

معاون اجرای احکام دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص نحوه بارگذاری اطلاعات در سامانه رخداد افزود: فرم‌های مختلفی در سامانه وجود دارد و با توجه به نوع جرایم اتفاق افتاده توسط مجرمان؛ اطلاعات در سامانه ثبت خواهد شد.

فولیان، معاون دادستان نیز در این جلسه گفت: متأسفانه علیرغم پیشرفت‌های فناوری هنوز سامانه قابل اعتمادی در خصوص ثبت اطلاعات مجرمان نداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.