رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: پارسال بالغ بر ۶۰ واحد صنعتی که در آستانه تعطیلی قرار گرفته بودند، فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان طی سال ۹۸ توانست با تشکیل ۱۳ جلسه و بررسی قضایی، مشکلات بالغ بر ۶۰ واحد صنعتی که در آستانه تعطیلی قرار گرفته بودند را مرتفع کند، به نحوی که این صنایع فعالیت‌های تولیدی خود را از سر گرفتند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: همچنین در ۶ ماهه اول پارسال، ۲۱ واحد تولیدی و در ۶ ماهه دوم نیز ۳۵ شرکت توانستند از رکود خارج شده و به چرخه تولید بازگردند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان در خصوص بازگشت به کار کارکنان این کارخانجات اعلام داشت: در ۶ ماهه اول پارسال هزار و ۴۵۰ نفر و در ۶ ماهه دوم نیز ۳ هزار و ۷۰۸ نفر مجددا مشغول به کار شدند.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: تشکیل جلسات متعدد جهت بررسی مسائل و ارائه راهکار‌های مناسب جهت شرکت‌های در آستانه تعطیلی، توسعه همکاری ستاد با نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط و متولی امور تولید و اقتصاد، جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعاتی واحد‌های تولیدی دارای مشکل، آموزش و توجیه قضایی شرکت‌های مذکور، پیگیری رفع مشکل نقدینگی شرکت‌ها از طریق هماهنگی با بانک‌های عامل، پیگیری مشکلات شرکت‌های تولید مواد بهداشتی و همچنین امکان سنجی تغییر خطوط برخی شرکت‌ها با هدف تولید اقلام بهداشتی در دوره شیوع کرونا از جمله اقدامات صورت گرفته در این ستاد طی سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.