مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:با توجه به این که فصل تابستان نیز در پیش است، برنامه‌ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نشست بررسی راهکار‌های درآمدی بخش مشترکان اظهار داشت: دنیا با موضوع کرونا کنار آمده که افراد باید ضمن حفظ سلامتی خود، به کار‌های روزمره و وظایف شغلی شان بپردازند.

هاشم امینی در عین حال با اشاره به افزایش مصرف آب به علت شرایط ویژه بهداشتی افزود: با توجه به این که هنوز سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ وارد مدار بهره‌برداری نشده و فصل تابستان نیز در پیش است، برنامه‌ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.

او حوزه خدمات مشترکان را خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم دانست و با اشاره به ادغام شرکت‌های آبفای شهری و روستایی گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای انسجام بیشتر و ارتقای خدمات به مردم استان پهناور اصفهان استفاده کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان نیز در این خصوص بیان کرد: فعالیت دوباره ارزیابان و ماموران قرائت کنتور آب، با رعایت نکات بهداشتی از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شد.

رضا رضایی افزود: در عین حال بر پیمایش انشعابات آب و فاضلاب و شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز و همچنین ادامه سیاست فروش انشعاب فاضلاب در مکان‌های دارای امکانات فنی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه و تقسیطی در سال ۱۳۹۹ تاکید می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.