معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از اهدای بسته‌های معیشتی در اجرای طرح کمک‌های مومنانه به مراجعان مستمند مرکز مشاوره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی با اقشار آسیب دیده، مرکز مشاوره این فرماندهی اقدام به شناسایی مراجعان مستمند به این مرکز در شهرستان ساری کرد.

او افزود:پس از شناسایی خانواده‌های مستمند توسط واحد مددکاری مرکز مشاوره، با همت کارکنان معاونت جتماعی بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی ارائه خدمات مشاوره‌ای به مراجعان مرکز مشاوره در زمان اولیه شیوع ویروس کرونا را از دیگر اقدامات این معاونت در این ایام برشمرد و گفت: در طول این ایام ۵۴۴ خدمت مشاوره تلفنی و ۸۴ خدمت مشاوره‌ای حضوری به مراجعان این مرکز اراده شده است.

او با بیان این که کاهش استرس در خانواده‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا از مهمترین دغدغه‌های این معاونت بوده است، افزود: در مجموع ۳۹ مقاله علمی و آموزشی با موضوعات مرتبط با این ایام توسط کارشناسان مرکز مشاوره و آموزش همگانی این معاونت تهیه و از طریق سایت‌های خبری و فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی همچنین با توصیه شهروندان به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و پرهیز از حضور در اجتماعات گفت: مردم عزیز لازم است، برای کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا ضمن خودداری از تردد‌های غیر ضروری، برای صله ارحام در ماه مبارک رمضان از فضای مجازی بهره ببرند.

او در خاتمه بر همدلی و همراهی همه آحاد جامعه با یکدیگر برای شکست ویروس کرونا و رسیدگی به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.