سرمربیان تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به برگزاری بازی فینال لیگ برتر به صورت تک بازی واکنش‌های جالبی نشان دادند.

به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آن که کمیته فنی فوتسال به سازمان لیگ پیشنهاد داد که بازی فینال لیگ برتر بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به صورت تک بازی و در تهران برگزار شود به دنبال این موضوع با واکنش‌هایی از سوی مدیران هر ۲ تیم مواجه شد و حتی سرمربیان این تیم‌ها هم اعتقاد دارند که سازمان لیگ نباید به عیچ وجه بازی فینال را به صورت تک مسابقه آن هم در زمین بی طرف برگزار کند.

در همین رابطه حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط فینال لیگ برتر و اینکه قرار است بازی فینال به صورت تک بازی برگزار شود اظهار داشت: بازیکنان هر ۲ تیم حدود ۳ ماه است که از شرایط مسابقات به دور هستند و قطعا بازی فینال به شکل تک بازی از لحاظ تکنیک و تاکتیک جذاب نخواهد بود و ممکن است هر یک از ۲ تیم بر روی حادثه بتوانند به گل رسیده و قهرمان لیگ شوند. اگر بازی فینال به صورت رفت و برگشت انجام شود قطعا می‌تواند به جذابیت بازی فینال بسیار کمک کند. در جلسه‌ای که اوایل فصل اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار کردند قرار شد بازی سوم فینال در زمین بی طرف برگزار شود و ما هم این موضوع را قبول کردیم و امیدوارم که مسئولان سازمان لیگ بازی فینال را به صورت رفت و برگشت برگزار کرده و بازی سوم را در زمین بی طرف برگزار کند.

همچنین علیرضا افضل سرمربی مس سونگون درباره برگزاری بازی فینال به صورت تک بازی گفت: برگزاری بازی فینال آن هم به شکل تک مسابقه کاملا غیر منطقی خواهد بود. هر ۲ تیم ۱۱ ماه تلاش کردند و موفق شدند خود را به فینال برسانند و حالا مسئولان می‌خواهند با یک مسابقه تکلیف قهرمان را مشخص کنند. به دلیل ویروس کرونا سازمان لیگ تصمیم گرفت مسابقه فینال را لغو کند و مسئولان می‌گویند که به خاطر وقت کمی که وجود دارد می‌خواهند مسابقه فینال را به صورت تک بازی برگزار کنند.

او افزود: به نظر من اگر قرار است به خاطر وقت کم فینال را به صورت تک مسابقه برگزار کنند بهتر است که اصلا بازی انجام نشود. همچنین امیدورام مسئولان بازی فینال را رفت و برگشت برگزار کنند، زیرا تیم‌ها می‌توانند به این شکل با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند و در بازی دوم با شرایط بهتری بازی کنند و اگر هم بازی‌ها مساوی شد در آن صورت مشکلی برای بازی در تهران نخواهیم داشت. همچنین امیدوارم که بازی فینال با حضور تماشاگران برگزار شود، زیرا بدون آن‌ها بازی فینال هیچ جذابیتی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار