مردم خیر و نیک اندیش خراسان جنوبی تاکنون یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان در طرح رزمایش" کمک مومنانه" به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: ۲۷۵ میلیون تومان از این کمک‌ها اهداء یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان در رزمایش کمک مومنانهنقدی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون غیرنقدی و در قالب اهدای مواد غذایی همچون برنج و گوسفند بوده است.

او با اشاره به آغاز مرحله اول رزمایش " کمک مومنانه" از چهارم اردیبهشت در استان افزود: در این مرحله ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر شناسایی شدند که تاکنون از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۴۳ نفر که تحت حمایت هیچ نهادی نبودند، از محل کمک‌های سپاه پاسداران و مردم، بسته معیشتی دریافت کردند.

سردار قاسمی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیمه ماه رمضان همزمان با میلاد امام حسن (ع) و مرحله سوم در عید فطر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب۱۳-۵۵۵۵۵۵۵-۴۳-۴۲۱۳ و شماره کارت ۳۶۴۵-۴۹۱۲-۸۱۱۱-۶۲۷۳ واریز کنند.

۲۱۰۰ بسیجی و جهادگر در ۴۸۰ پایگاه بسیج خراسان جنوبی برای شناسایی اقشار نیازمند و تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی در طرح کمک مؤمنان مشارکت دارند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار