مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از زمان شیوع کرونا در خراسان شمالی به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم هزار و ۲۳۹ خبر تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، پیمان فیضی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: در این مدت ۸۵ گزارش تصویری تهیه و هماهنگی‌های لازم جهت ۱۱۱ مصاحبه اختصاصی با ریاست، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه صورت گرفته است.

فیضی  ادامه داد: به منظور آگاهسازی مردم در ارتباط با بیماری کرونا از اسفندماه تاکنون، ۸۲ هماهنگی جهت حضور مسئولان و کارشناسان در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی انجام پذیرفت.

او  همچنین از ۱۲۹ دقیقه ارتباط زنده با شبکه استانی و ۱۸۰ دقیقه تهیه برنامه در استودیو سلامت دانشگاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه سخنان خود به تولید ۱۳۲ کلیپ و تیزر اشاره کرد و تولید ۷۸ اینفوگرافی را از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در راستای آگاه سازی جامعه توصیف کرد.

فیضی از تهیه و تدوین ۱۰۸۰ پیام آموزشی، بهداشتی و درمانی خبر داد و به تهیه و نصب ۳۰۷ بیلبود و بنر در تابلو‌های عمومی سطح استان اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تهیه ۲۰ محتوای صوتی (پادکست)، برگزاری ۱۰ کمپین فرهنگسازی، ارسال ۱۴ هزار پیامک اطلاع رسانی، و ۴ مورد نظرسنجی از بیماران و سنجش میزان رضایتمندی از ارائه خدمات از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.