با سرعت عمل آتش نشانان حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد.

حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از مهار حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک خبر داد.

آقازیارتی گفت:کارخانه نورد آلومینیوم اراک بامداد امروز طمعه حریق شد که با سرعت عمل بالا و حضورآتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی اراک، آتش سوزی مهار و خاموش شد.

او اضافه کرد: صبح امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت بروز آتش سوزی در کارخانه نورد آلومینیوم از سوی کارگران این کارخانه اطلاع رسانی شده و خبر آن در ساعت ۵:۳۷ به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بین کرد:این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره دو و یک را به ترتیب از کوی صنعتی و کوی مصطفی خمینی به همراه خودروی تانکر پشتیبان از ایستگاه شماره ۱۱ واقع در کوی الغدیر به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: یکی از دستگاه‌های نورد این کارخانه در داخل یک سوله بزرگ به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود و آتش به سقف کارگاه سرایت کرده و فن‌های هواکش پشت بام را نیز در بر گرفته بود.

آقازیارتی تصریح کرد: با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان، آتش در دقایق اولیه به کنترل نیرو‌های عملیاتی درآمد و از سرایت آن به دیگر دستگاه‌های داخل سوله و نیز قسمت‌های دیگر سقف که از نوع پشم شیشه بود جلوگیری شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، افزود: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان ایمنی آتش نشانی اراک در حال بررسی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.