مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح رینگ سلامت و نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در تبریز هزینه شد.

صرف ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای رینگ سلامت ترافیک در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح رینگ سلامت و نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در تبریز هزینه شد.

آدی بیگ با بیان اینکه این طرح شامل افزایش تعداد دوربین‌های هوشمند در سطح است، افزود: این طرح با هدف ایجاد فضای ایمن در شریان‌های اصلی شهر برای شهروندان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰ دوربین پلاک خوان تا شش ماه آینده در سطح شهر نصب می‌شود، گفت: در اجرای این طرح معابر شریانی اطراف کلانشهر تبریز به دوربین‌های هوشمند پلاک خوان و ثبت سرعت کنترل ترافیکی مجهز می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با مدیریت هوشمند شهر و اجرای این رینگ می‌توان تبریز را به فاکتور‌های اولیه شهر سالم و ایمن مجهز کرد چراکه این فاکتور‌ها لازمه تحقق شعار شهر سالم، شهروند سالم است.

آدی بیگ، با بیان اینکه با همکاری مسوولان و ادارات ذیربط می‌توان به هدف این طرح دست یافت، گفت: شورای اسلامی و شهرداری تبریز در بودجه نویسی سال گذشته و سال جاری توجه ویژه‌ای به بخش حمل و نقل کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.