تصاویر فاش شده از گوشی معرفی نشده ریلمی

به تازگی دو تصویر از گوشی معرفی نشده‌ای از ریلمی منتشر شده است که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریلمی گوشی X50m 5G را معرفی کرد و اکنون در حال آماده سازی خود برای عرضه خط تولید X3 و Narzo است. ما هم اکنون می‌دانیم که این گوشی‌ها دارای چه طراحی‌هایی هستند و از حضور چهار دوربین در گوشه سمت چپ خبر داریم، همانطور که از رنگ‌های آشنا این دستگاه‌های هوشمند اطلاعاتی به دست آورده‌ایم. اما اخیرا خبرهای جدیدی از محصولات این شرکت به دست ما رسیده است.

عرضه یک دستگاه جدید توسط شرکت ریلمی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از منابع بسیار قابل اعتماد Weibo، به نظر می‌رسد که ریلمی در حال آماده‌سازی یک دستگاه کاملا جدید است. دو تصویر از این دستگاه منتشر شده است که جزئیات جالبی به ما ارائه می‌دهد. از این اطلاعات می‌توان به جزئیات طراحی بدنه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: تلاش شیائومی برای تولید گوشی تاشوی شبیه Galaxy Z Flip سامسونگ


تصاویر فاش شده از گوشی معرفی نشده ریلمی  تصاویر فاش شده از گوشی معرفی نشده ریلمی

اطلاعات به دست آمده از گوشی معرفی نشده ریلمی

این اطلاعات فاش شده به ما از سه دوربین موجود در این دستگاه و بدنه کربنی خبر می‌دهد. البته به نظر می‌رسد بدنه کربنی تلفن هوشمند مذکور زیر لایه‌ای از شیشه قرار گرفته باشد. در پشت این گوشی یک خط عمودی نیز دیده می‌شود که از بالا تا پایین دستگاه را پوشانده است. ممکن است این یک خط تولید جدید باشد که در طراحی غیرمعمول آن این خط عمودی وجود دارد.

البته کاملا این احتمال نیز وجود دارد که ما در حال حاضر در حال نگاه کردن به یک نمونه اولیه هستیم که احتمالا ساخت آن لغو شده است. دلیل این احتمال هم شباهت دستگاه مذکور به مدل‌های ۲۰۱۹ اوپو Reno است تا گوشی‌های حال حاضر این شرکت که به تازگی ساخته شده‌اند. باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر برای دستگاه مذکور زمان بیشتری را منتظر بمانیم زیرا ممکن است به جزئیات بیشتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار