مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: کانون فرهنگی هنری در مسجد امام رضا (ع) شهر امام دزفول به نام سردار شهید قاسم سلیمانی انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید و آن‌ها باید با همکاری بسیج، فعال باشند، از این رو این امکان جهت تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد شهر امام وجود دارد.

وی افزود: با وجود مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی هرگونه تجمعات مذهبی و غیرمذهبی، مساجد با وجود تعطیلی، اما نقش بسزایی در مبارزه با کرونا ایفا کردند.

حجت الاسلام همت پور بیان داشت: در دزفول ۱۳۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد به صورت فعال وجود دارد که اکثر آن‌ها در اقداماتی نظیر گندزدایی معابر و توزیع اقلام بهداشتی مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام احمد فیض‌الاسلام امام جمعه شهر امام خمینی(ره) نیز گفت: شهر امام و روستا‌های اطراف آن ۹ مسجد فعال دارد که متاسفانه برخی از این مساجد از کمبود امام جماعت رنج می‌برند.

او افزود: در ایام کرونا گروه‌های جهادی این مساجد به صورت گمنام اقدام به ضدعفونی معابر کردند و به صورت نامحسوس به خانواده‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده و آسیب دیده بودند، کمک‌های مالی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.