مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خورستان رویداد ملی فهما را یک جریان جامع مسجدی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی هلیلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون در دوره آموزشی رویداد ملی فهما ویژه مدیران و رابطان و اعضای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همین شهرستان و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: در شهرستان کارون ۲۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در حال فعالیت هستند و این دوره و کارگاه آموزشی ویژه رابطان و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ٢ بخش تئوری و کارگاهی، با هدف آشنایی رابطان با سامانه بچه‌های مسجد، رویداد ملی فهما و چگونگی ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهری و روستایی در این سامانه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خورستان در حاشیه جلسه و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رویداد ملی فهما یک جریان جامع مسجدی است و کارشناسان فرهنگی و هنری ستاد استانی در این طرح با نمایش اسلاید‌های آموزشی و ابلاغی ستاد عالی، رابطان را با سامانه بچه‌های مسجد بیشتر آشنا می‌کنند.

او افزود: ثبت فعالیت‌های ملی و مذهبی، شیوه امتیاز بندی هر فعالیت ثبت شده و ... از جمله محور‌های طرح شده در این کارگاه آموزشی هستند. حجت الاسلام والمسلمین همت پور اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با پورتال بچه‌های مسجد آشنا و آموزش‌های لازم در خصوص این سامانه، نحوه ثبت اعضا، آمار و فعالیت‌های کانون را فرا می‌گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خورستان بیان داشت: سامانه بچه‌های مسجد یکی از ابزار‌های مهم در ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویکرد جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ثبت فعالیت‌های فرهنگی هنری مسجد در سامانه محور ارزیابی و حمایت خواهد بود، گفت: ثبت عملکرد و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به عنوان بحث‌های نظارتی و حمایتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.