نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم با گام‌های استوار‌تر پیش خواهیم رفت.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه هم اندیشی مسئولان استان مرکزی و شهرستان‌های محلات و دلیجان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بدون شک برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم انشاالله با گام‌های استوار‌تر پیش خواهیم رفت.

برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم پیش خواهیم رفت

حجت الاسلام سلیمی افزود: امروز نیاز بود با هماهنگی و همدلی در خصوص امور مربوط به منطقه محلات، دلیجان، نراق، نیم ور و روستا‌ها موارد مطرح و گره گشایی و پیگیری شود.

او اضافه کرد: این هم اندیشی‌ها موجب می‌شود ما با توان مضاعف در امور مختلف مربوط به مردم در حوزه‌های مختلف در بخش آب و خاک، زمین، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، طرح‌های هادی، بهداشت و درمان و موارد دیگر پیگیری‌هایی انجام دهیم و این جلسات قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

زندوکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی هم *** گفت: خیلی از مسائلی که در یکی دو سال گذشته مطرح می‌شد با پیگیری‌های مسئولین شهرستان و نماینده محترم امروز حل و فصل شده است.

زندوکیلی افزود: بسیاری از مسائل هم که نیاز شهرستان بود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و تعدادی هم که در دست پیگیری است انشالله با همکاری نماینده محترم و مسئولین شهرستان بتوانیم این موارد را به زودی اجرایی و به بهره‌برداری برسانیم.

جلسه هم اندیشی فرمانداران، بخشداران، شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات، دلیجان، نراق و نیم ور با حضور حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان، زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران کل در سالن جلسات پیام نور شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهر‌های محلات، دلیجان، نیم ور و نراق پیرامون راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، بنیاد مسکن، بهداشت و درمان و مسائل مربوط به حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد جلساتی به صورت مستمر برای حل و فصل این مشکلات در شهرستان و یا در استان با حضور مسئولین مربوطه برگزار و پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

همچنین بخشی از موارد هم در همین جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و مدیران کل با ارائه توضیحاتی قول مساعد دادند جهت رفع این مشکلات همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.