عضو هیأت مدیره انجمن آیین دادرسی مدنی کشور، عناوین و مصادیق هتک حرمت در ماجرای توهین سلبریتی مشهور به یک پاکبان را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد محمدی سهروردی عضو هیأت مدیره انجمن آیین دادرسی مدنی ایران در خصوص کلیپ منتشره از سوی یکی از سلبریتی‌ها که منجر به توهین به یکی از پاکبان‌های شهرداری شده گفت: باید در ابتدا ببینیم عمل ارتکابی، تحت عناوین هتک حرمت یااهانت یا توهین قابل تطبیق است، یا خیر.

مصادیق توهین در ماده ۶۰۸قانون مجازات اسلامی

وی ادامه داد: بنابراین مصادیق توهین را باید در قانون ارزیابی کنیم در ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی حدودا توهین تعریف شده است. در این ماده قانونی تصریح شده که توهین به افراد از قبیل فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک بوده و مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۵۰ هزار تا یک میلیون ریال دارد.

عضو هیأت مدیره انجمن آیین دادرسی مدنی گفت: به نظر می‌رسد در مورد این ماجرای خاص، ماده ۶۰۸ قانون به تنهایی جوابگو نیست چرا که صرفا الفاظ، توهین به حساب نمی‌آیند بلکه رفتار و حرکات نیز ممکن است توهین تلقی شوند.

استفساریه مجلس در مورد ارتکاب اعمال مخالف عرف

محمدی با اشاره به استفساریه مجلس در سال ۷۹ در این خصوص گفت: طبق این قانون، اهانت، توهین و هتک حرمت اشخاص چه شامل به کاربردن الفاظ صریح یا ظاهر در توهین باشد و چه شامل ارتکاب اعمال و حرکاتی باشد که با عرفیات جامعه و شرایط زمانی و مکانی و موقعیت اشخاص، توهین محسوب و موجب تحقیر افراد گردد؛ باز هم توهین تلقی و قابل مجازات خواهد بود.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر عمل یا حرکاتی با توجه به عرف جامعه توهین تلقی شود در قالب مجازات توهین خواهد بود و در مورد این ماجرای اخیر، بیشتر، رفتار سلبریتی توهین آمیز است تا الفاظش.


بیشتر بخوانید:سحر قریشی مقصر است یا ما؟


ماده ۶۰۹ قانون و حدود توهین به کارکنان شهرداری

وی ادامه داد: از طرفی قانون میان اشخاصی که مرتکب جرم می‌شوند تفاوت قائل شده است. در ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی توهین درمورد اشخاص عادی بوده که در سطح جامعه رخ می‌دهد، اما در ماده ۶۰۹ همین قانون آمده هر کس راجع به اشخاصی که با توجه به سمت آن‌ها چه روسای قوا، معاونان و مدیران باشند چه کارکنان وزارتخانه، موسسات و شرکت‌های دولتی و کارکنان شهرداری‌ها و ... باشند چنانچه توهین نسبت به این افراد شود مجازاتش سه تا شش ماه حبس یا تا ۷۴ ضربه شلاق یا پرداخت جزای نقدی بین ۵ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

این حقوقدان گفت: بنابراین قانون از مامورین حاکمیت از بالاترین سطوح تا همه کارکنانش دفاع کرده است. سوال این است که آیا پاکبان در این ماجرا جزء کارکنان شهرداری است یا خیر باید بگویم بله، چون در این ماده قانونی گفته نشده استخدام‌های رسمی، پیمانی یا غیره؛ بنابراین لفظ مطلق کارکنان به کار برده شده و بر عموم دلالت می‌کند، پس پاکبان هم جزء کارکنان شهرداری است.

محمدی گفت: این ماده قانونی شامل افرادی می‌شود که در حین انجام وظیفه هستند باید بگوییم کسی که مسئولیتی به وی محول شده از زمان آغاز ماموریت تا پایان آن در حال انجام وظیفه محسوب است و شخصی که در این کلیپ بر روی نیمکت نشسته و به او توهین شده یکی از کارکنان شهرداری در حین انجام وظیفه است و می‌تواند مشمول ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی باشد.

تکثیر فیلم در فضای مجازی مشمول مجازات حبس می‌شود

محمدی همچنین گفت: اگر این فیلم گرفته می‌شد، اما تکثیر نمی‌یافت باز هم مشمول ماده ۶۰۹ می‌شد، اما ایشان آمده و فیلم را در فضای عمومی منتشر کرده است، بنابراین این اتفاق مشمول ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی است که هرگاه کسی به وسیله سامانه‌های مخابراتی و ارتباطی صوت یا تصویر، فیلم خصوصی و خانوادگی یا اسرار کسی را بدون رضایت فرد منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، مشمول ۹۱ روز تا دو سال حبس یاپرداخت جزای نقدی ۵ میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات می‌شود.

وی گفت: حالا اگر بخواهیم بررسی کنیم که آیا توهین شده جرم قابل گذشت است یا خیر باید توضیح بدهیم اگر توهین جزء مصادیق قابل گذشت است یعنی مربوط به خود شخص است و اگر فرد شکایت کند قانون به آن رسیدگی کرده و چنانچه فرد رضایت دهد پرونده مختومه می‌شود، اما اگر این اتفاق و جرم جزء مصادیق غیرقابل گذشت باشد، شکایت یا رضایت فرد تاثیری ندارد و دادستان به عنوان مدعی‌العموم میتواند شکایت کند و دادگاه کیفری هم حکم مجازات صادر کند.

دادستان می‌تواند اعلام جرم کند

محمدی گفت: با توجه به اینکه در ماده ۱۰۴ قانون مجازات، جرایم قابل گذشت با مصداق آمده، اما توهینی که مشمول مواد ۶۰۹ یا ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی باشد جزء موارد قابل گذشت ذکر نشده و جزء استثنا‌های قانونی نیست، بنابراین از مصادیق جرایم غیر قابل گذشت بوده و دادستان می‌تواند اقدام به تعقیب و اعلام جرم کند.

عضو هیأت مدیره انجمن آیین دادرسی مدنی ایران گفت: شهرداری نیزبه عنوان متولی مدیریت پشتیبانی این افراد ذینفع است و می‌تواند اعلام شکایت کرده و تقاضای رسیدگی داشته باشد.

تشخیص مصداق توهین با قاضی است

وی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند مصداق توهین را در این موضوع خاص تشخیص دهد گفت: تشخیص با قاضی دادسرا و قاضی دادگاه کیفری است، زیرا تشخیص و تطبیق قوانین با عمل مجرمانه با قاضی است و وی اختیار تفسیر در چارچوب قوانین دارد.

جذاب ترین اخبار امروز در سرویس وبگردی

خواننده ایرانی قاتل اعدام شد

مرد جوان سر همسرش را برید + جزئیات

اردیبهشتی‌ها چه خصوصیاتی دارند؟

آموزش آشپزی؛ از یک خوراکی خوش رنگ و لعاب برای افطار تا غذایی مقوی مخصوص سحری

واکاوی ماموریت ناوگروه Bataan در حوالی آب‌های ایران + تصاویر

خانه‌ای که همیشه رو به خورشید است!

آیا تزریق آمپول و سرُم روزه را باطل می‌کند؟

دزد بدشانس، کتک مفصلی خورد و جان باخت!

نورالدین و نقی در ترازو؛ کدام کفه سنگین‌تر است؟

۳ دلیل که کودکان در ساعت ۹ به خواب بروند

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم قریشی باید اعدام بشه این بهترین راهه چون ای کارش اصلا درست نبود شما یک بازیگر که نیستید یک بی خاصیت هستید خانم قریشی کارتون فقط معنای فخر فروشی رو میرسونه براتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من از خدامه که با ایشون عکس بگیرم بعد پاکبان عزیز گفت برو برو خخخ .


به نظرم هم وطنان عزیزم بعضیاشون تعداد کمی . دیگه خیلی آدما رو قضاوت میکنن .ـ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از این بد تر ها اتفاق افتاد
کسی با این سوگلی ها کاری نداشت بعد برای یه متلک یا فخرفروشی انتظار محاکمه دارین ؟
Iran (Islamic Republic of)
به خودم مربوطه
۰۳:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا هرکس به زندگی خودش برسه بهتره این خوب نیست هرکسی یه نظری بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لعنت بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکی میاد تفکر میکنه هدف خلقتش چی بوده چی کار باید کنه بین این همه عظمت و شکوه افرینش هستی اشرف مخلوقاته میره دنبالش رسالتشو درک کنه ...یکیم اوج دغدغش خودنمایی و توهین به اینو اونه یکم تو رسانه ها مطرح شه گذران زندگی کنه....کاش خدا یکم از عمر اینا بده به یه دانشمندی آدم به درد بخوری که لااقل به پیشرفت علم کمک کرده باشه از این جهالت بیرون بیایم...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخ آخ 1میلیون ریال بدبخت ازکجا بیاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۹:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی بیش ازحدبیتربیتی خانم قریشی به چیت مینازی چکاربه یه پاکبان داری که ازخستگی نشسته که تو بی ادب اوروبه تمسخرگرفتی واقعاوجدانت راضیه ازاین کارت به پولت مینازی که یه رفتگرکه این همه زحمت میکشه رومسخره کردی بروخجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
قریشی باید ممنوع کارش کنن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاملا حرفشون درسته باید ممنوع التصوير بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حرف تون واقعا صحیح باید ممنوع التصویر بشه چون یه بی خاصیته
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۹:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا نظر میخواین وبعدش بهش عمل نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاید مجازاتی در کار باشه و ظاهرا اظهار ندامت بکنه اما انسانیت و فهم و شعور قطعا با هیچ محاکمه یا قانون و مجازاتی محکوم به زیاد شدن نیست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهش بگین اگر امثال این پاکبانهای شریف نباشند امثال شما در خفه میشین
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه حوصله ای دارید اتفاق خاصی نیافتاده تازه خود خانم قریشی هم معذر خواهی کرد انسان جایز خطا هست اگه واقعا دلمون برا پاک بان سوخته به جای اینکه بیاییم قانون و ماده و تبصره بیاریم کمک پاکبان کنیم که حقوقش زیاد بشه کارش کمتر بشه در حفظ محیط زیستمون کوشا باشیم فاصله طبقاتی از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر همین خانم ب پدرت توهین کنه فیلمشم پخش کنه
بعد بیاد بگه ببخشید دوتام عکس بگیره باهات چ حسی داری
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دخترکی که جرات کردی به یک کارگر زحمت کش توهین کنی باید مجازات بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونایی که دارن انقدر دامن میزنن به این داستان توجه کنن چرا پاکبان عزیز اون ساعت از روز که ساعت کاری هستش یه جا نشسته؟؟ مگه شغلش نشستن بوده در پارک؟ البته اینو نمیگم که چیزی را توجیح کنم اما خواستم بگم همه مان یه اشتباه هایی داریم بهتره با آبرو هم بازی نکینم که اگه دنبال مورد هم باشیم هر کی یه ایرادی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو تا الان کار کردی که ببینی خستگی یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
شرمنده ک ربات نیس و گاهی باید استراحت کنه
حرفت عین اینه ک طرف دستش بشکنه بعد دکتر بیاد پاشو گچ بگیره بگه دستش سالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی شلوغش کردین دیگه که همین باعث میشه اسمش سر زبونا بیوفته
با یک تذکر و عذر خواهی شخص ایشون از پاکبان زحمت کش قابل حله دیگه انقدر خبر بیرون اومدن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشید من درسشو نخوندم اما با یکی معذرت مشکل حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
aaaaaaaaaaaa
۱۷:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونجوری که از کلیپ پیداست به نظر اون پاکبان نسبت به اون خانم بی ادبی و بی احترامی کرده و واکنش اون خانم طبیعی و غیر ارادی بود مگه اینکه اون خانوم نمیشناخته که رفتار هر دو تاشون صبیعی و غیر ارادی بود حالا چرا اینقدر این موضوع رو کش میدین به نظر از روی کینه توزی یا انتقام شخصیه اون خانوم چه هیزم تری بهتون فروخته معلوم نیس
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره‌کاره‌این‌خانم‌بازیگر‌زشت‌بود‌ولی‌نمیدونم‌چرا‌ما‌عادت‌کردیم‌‌‌این‌بحث‌هاییو‌زیاد‌میکنیم‌ولی‌خیلی‌‌جرم‌های‌بزرگتری‌تو‌کشور‌انجام‌میشه‌ولی‌‌اندازه‌این‌موضوع‌بزرگش‌نمیکنن‌مثل‌احتکار‌ماست‌که‌چند ‌وقت‌پیش‌که‌جون‌ملت‌ایرانو‌به‌خطر‌انداخت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید معذرت بخواد تا خیال نکنه برا خودش یه کسی شده که بخواد به یکی از زحمت کش ترین اقشار کشور تپعین بکنه
Germany
ب
۱۶:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعضی ها خیلی چندش اورهستن
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۶:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید این قریشی را هر چه زودتر اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوبه قاضی نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کوتاه بیا داداش کوتاه بیا خداوند بدترین بنده هاشو میبخشه و ارحم الراحمینه خداروشکر که تو قاضی نشدی .اعدام کاره آل سعوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جارو بدیت دستش خیابان انقلاب رو جارو بکشه با لباس پارکبانی.
Poland
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنظرم خیابان ولیعصر را باید جارو بکشه نه خیابان انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدارو شکر که آدم مشهوری نیستم که در چشم بعضی ها خاری باشم تا از کاه ، کوهی بسازند و سریع پرونده قضایی تشکیل بدند!
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۷:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این حرفتون کار این خانوم را توجیه میکنه و باعث گسترش چنین رفتارهایی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به خاطر قیافه بازیگر شدی نه سواد داری نه هنر!
برا اوج موندن و محبوب شدن باید درونت انسان باشه وگرنه قیافه و لباس تعیین کننده نیست.
این توهین به همه پاکبان ها و کارگران شهرداری . باید رسیدگی بشه .
اگه کوتاه بیاین فردا هر کسی گوشی میگیره دستش میفته تو شهر فیلم میگیره !
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این خانم اگه راست میگه صبح که از خواب پا میشه یه عکس از خودش بگیره بعد نظر بدیم که چه قیافه ای والا .
Iran (Islamic Republic of)
without name
۱۵:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط اعدام تا عبرت بشه به بقیه بازیگرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بیدار شو از خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این جوجه تازه به دوران را مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهتر بود در این دوران کرونا در خانه می ماند و بیرون نمی آمد.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشکل کشور فقط تربیت خانم قریشی هست تا مشکل بیکاری جوونها حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
گاهی خلاف ها با تذکر بهتر نتیجه میدهد دادستان اگر سخت گیری کند اغلب کسانی که نظر میدهند جرم است بخاطر توهین کردن همچنین مجریان از جمله آقای مدیری و آقای کدخدایی که ندانسته آبروی نمایندگان را برد و ......قابل یادآوری نیست احکام اسلامی را خشن نمایش ندهید پس تذکر اگر تکرار کرد دادستان حکم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
درد ما مردم از این ظلم و گرانی و بیکاری هست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا خانم زینب ابوطالبی گفت هرکی مثل ما افراطی نیست یا زندگی معمولی میخواد از ایران بره احتمالا به ۷۷ میلیون گفته برن چرا به آن هیچی نمیگین حالا وجدانا اگه همان پارکبان به خودتان اینجوری میگفت برو بنظرم دست به یقه میشدین یا شکایتش میکردین این همه مشکلات وام بیکاری گرانی بد بختی به چی گیر میدین بیخیال شین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو را قران اینقدر راجب پاکبان و سحر قریشی خبر نگذارید بدبخت شدیم‌پراید شده ۸۰ میلیون تو را قران به فکراقتصاد جامعه باشید که‌پولدار داره پولدار تر میشود فقیر هم فقیر تر
Iran (Islamic Republic of)
فففف
۱۴:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چ تنبیهی بالا تر از افتادن از چشم یک ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین‌بر‌شما
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
۱ میلیون ریال ؟؟؟!!!! اذیت نشن اینا !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
زن خوبیه اما حیف پرو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من می ترسم دوباره مردم سرگرم این موضوع بشند بعد یه دزدی کلان دوباره صورت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
عزرائیل
۱۴:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید هر چه زودتر این بازیگر در ملاعام مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدی
۱۹:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدن خیابان انقلاب رادورمیدان انقلاب راجاروبکشه تابفهمه این قشرچقدرزحمت می کشند برای مردم وحق وحقوقشان هم بابدترین وضع پرداخت میشه واقعادست این زحمت کشارابایدبوسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سحر قریشی میگه همین کم مونده بود تو به من بگی برو و بعد می خنده این یعنی تو در حدی نیستی که به من این حرفو بزنی و تین یعنی توهین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توهین یعنی حقوق کم و هزینه زندگی بالا. توهین یعنی حسرت به زندگی. توهین یعنی نداشتن امنیت شغلی. توهین یعنی شرمندگی پیش خانواده. توهین یعنی خیلی چیزا که ما چشممون روش بسته هستش و حالا یه بازیگر حالا به اشتباه رفتاری کرده که همش داریم با پرداختن به آن بزرگ و بزرگترش میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا مسائل رو با هم قاطی می کنید. این خانم توهین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله مشمول میشه تا درس عبرتی بشه برای همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلیپ نگاه کن قضاوتکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشیدها در آن صورت همه باید برن زندان هر روزمون توهین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مجلس باید این قوانین مسخره را لغو کند البته اگر به مجلس مربوط میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ده سال تبعیدش کنید تو یه جزیره بی آب و علف تک و تنها بدونه ملاقاتی بدونه گوشی و تلوزیون ،، باشد که رستگار شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
زن خوبیه ولی کاره بدی کرد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا کوتا بیایید کاراشتباهی کرده ولی لازم نیست قانون مجازات اسلامی رو میز بگذاریم برای مجازات این بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۳:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید طبق قانون برخوردبشه نه کمتر به خاطر سلبریتی بودن ونه بیشتر،طبق قانون ۷۴ضربه شلاق و جریمه نقدی ،این فقط یه خاطرتوهین به پاکبان ، مجازات رفتارهای سخیف و کم حجابی وتاثیراون بر جامعه بعدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
روزی هزاران هزار نفر همه به هم به طریق مختلف توهین میکنن توی جامعه. همه رو باید بر خط کرد پس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این قوانین مزخرفه مردم هم اهمیت نمیدن که کار خوبی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هم رفتارش ناشایست هم حجابش
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اتفاقا سحر قریشی بازیگر خوب کشورمون هستند واقعا دیگه جرم و اتفاقی دیگه ای تو کشور نمیافته گیر دادید به این دختر نمی خواد انقدر قانون و ماده بیارید حقوق کارگران را بیشتر کنید ایجاد اشتغال کنید شهرداری جاهای که دارند درختها و محیط را نابود میکنند اعلام جرم نمیکنه عجیبه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرچیزی جای خودش
تو گشنت باشه میتونی بگی گشنگی مهم نیس عوضش برم دوش بگیرم
پدر مادر خودتم بودن همینو میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا پدر بیامورز میگی هرچی جای خودش. با دقت به کلمه خودت نگاه کن... هرچی جای خودش . میشه فقط یه چیز که جای خودشه رو هم بگی. قیمت خودرو؟ مسکن؟ اجاره بها؟ هزینه شروع به زندگی چند؟ هزینه یک کیلو گوشت و برنج چند؟ شغل کجا؟ چی جای خودش؟؟
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۳:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من فکر میکنم این آقای پاکبان به خاطر اینکه یک انسانی است که شغلش در جامعه کم ارزش نشان داده شده است و بر خلاف واقع هم شغل سحر قریشی دارای جایگاه ماشا الله بالا میباشد ، بنا بر این آقای پاکبان محکوم است که معذرت خواهی هم بکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چیزی به جای خودش؛ قرار نیست چون دیگران دارن خطامیکنن این خانم هم بیاد توهین کنه مثلا الگوی بعضی افراد مثل شماست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
نادان ، اون کسیکه که باید معذرت خواهی کنه سحرقریشی هنجارشکن هست نه اون پاکبان زحمتکش و مظلوم که ساکت روی صندلی نشسته بود و کاری با کسی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۷:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای طرز تفکرت واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا پاکبان عزیز در ساعت کاری نشسته بود روی صندلی؟؟؟ خخخ
بیخیال بابا بخوایی به کسی گیر بدی مورد زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعضی ازاین به اصطلاح هنرمندان پاشونوازگلیمشون خیلی درازکردن وکاربه همه چیزدارن مگه اون پاکبان محترم ازت درموردلباست پرسید؟اصلامگه توکی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بیخیال بابا
درباره قصدش واسه مهاجرت که توضیح داد منطقی هم به نظر میرسید دیگه

بعد شما تا به حال تو زندگیتون ار واژه "این" خواسته یا ناخواسته برای اشاره به بقیه استفاده نکردید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله اهانت به پاکبان مشمول مجازات هست در ضمن کاش تمام مسولین که اختلاس کردند هم اعدام شند تا کشوری غنی داشته باشیم
Germany
علی
۱۲:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعدام باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم قریشی بی جنبه می باشددرصورت اسباط توهین به پاکبان عزیز باید با ایشان برخوردشود.
Turkey
کاربر
۱۶:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اثبات نه اسباط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خبرگزاری ها فقط دنبال سوژه هستندحالا هرچی که باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه حوصله ای دارید به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
منظوری نداشته اهانت نکرده به خاطر یه جمله لباسمو با دوستم سد کردم خدا را خوش نمی اد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید سنگسار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخر جملشو ببین بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
......
۱۳:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای خدا .......لباسشو با دوستش سد کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
سد!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این همه مورد خوب هست من نمیدونم چرا مردم همش به این سلبریتی ها اهمیت میدن اگه مردم لایک خوره اینها رو زیاد نکنن اونا میفهمن چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۱۱:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کجا توهین بوده؟
کدام کلمه اش رکیک بود؟
اتفاقا پاکبان با پرخاش بهش گفت برو .
من نمیفهمم چرا اینقدر روی این خبر مانور میدید؟
بی خیال شید دیگه

اینق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
نظرات واسه خودت محترمه همین امثال شما باعث شدین این سلبریتیها گستاخ بشن طرفداری بی دلیل
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۳:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توهین بوده
چونکه بدون اجازه به حریم پاکبان محترم وارد شده
یعنی اینکه ارزش زیادی واسشون قائل نشده
باز هم لازم به توضیح هست؟
خیلی افراد تو جامعه ما همینطورین و انگار نمیفهمن که فقط خودشون نیستن که حریم ارزشمندی داشته باشن
عقل فکر کردن به این موضوعات باید یک مطالبه باشه
وقتی قانون و بقیه خواستن و مطالبه کردن این عقل هم میاد سرجاش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید قانونی برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه حسن پور
۱۱:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تغصیر پاک بان بود باید جاروش میداد دستش تا جارو کنه چون که خودش می‌گفت که من هم از همین خانوادهستم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید حکم سنگسارش رو میدادن بعد بخاطر من میبخشیدنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این بیچاه عقده دیده شدن داشت خواست خودی نشون بده وگرنه خیلی ساده تر از این حرفاست که توهین بکنه و قصد توهین داشته باشه صرفاً دچار حقارت دیده شدن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنظر من بیخیال بشید دیگه خودش فهمید اشتباه کرده معذرت هم خواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه میشه توهین کنی و با یه معذرت الکی از عواقبش رهایی پیدا کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر منم موضوع انقدر مهم نبود،فقط بهش بگید بی ادب کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودتون و بزارید جای خانم قریشی فک کن اصلا او تو بودی آقا چیکار می کدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط باید برای همیشه بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اووووه دیگه چقدر شلوغش میکنین شما ها !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
از یک خانم بازیگر مردمی با تحصیلات دندانپزشکی بعید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرت میگی مدرک ارایشگری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی!!!!! دندانپزشکی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شعور با تحصیلات فرق داره.شعور یک امر ذاتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی میگی واسه خودت مدرک ارایشگری داره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا سواد نداره خودش هم چندین بار گفته من سواد ندارم دیپلمشم زوری گرفته / این نه سواد داره نه شعور نه حیا نه عفت هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدی
۱۹:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تحصیلات بی خیال شعورچی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید اعدامش بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا حضرت عباس
Iran (Islamic Republic of)
دختر تاجی
۱۲:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو چی میگی این وسط آقای قاضی آقای حاکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده خدا منظوری نداشت فقط وفقط کارش زشت بود. فقط شلاق خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
امثال تو هستین این سلبریتیها گستاخ تر میشن.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۰:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف وقت آدم نیست که بخواد اصلا یک دقیقه به سحر قریشی فکر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره والا مردم بیکار
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۱۰:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکر کنم پاکبان را محکوم کنید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکر نکنی خیلی بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به این رفتگر چیزی نگفته که.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توهین مگر فقط کلامی است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این خانم به نوعی به ایشون توهین کرد درست دنبال مجازات هستین خوبه ولی وقتی حقوقش و نمیدن . وقتی جاهای دیگه بهش توهین میکنن اونجا هم دنبال حق و حقوقش هستین که طرف و مجازات کنید
Turkey
کاربر
۱۶:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم موافقم . آیا شهرداری در مورد حقوق این قشر زحمت کش اینقدر به فکرشون هست ؟ فقط منتظرید یه اتفاقی خارج از ادارتون بیفته کاسه داغتر از آش بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حق و حقوق ایشون ب ماها ربطی نداره
مگه وقتی مالیات نمیدن فکر کارمندیو میکنن ک قبل واریز حقوق مالیات از حقوق ۳تومنیش کسر میشه
خیلیم غلط زیادی کرده توهین کرده
امثال همین هارو مردم بزرگ میکنن بعد واسه ملت شاخ میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه توهینی که نکرد فقط گفت لباسمون هم رنگه...بعدش اون پاکیان محترم گفت برو خانوم...هیچ اتفاق بدی نیافتاد که اینطور بزرگش میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعدش به دوستاش گفت فقط مونده این به من بگه برو.
این جمله خود برتر بینی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۳:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا خوب نگاه نمیکنید
بدون اجازه وارد حریم کسی شدن هم زشته هم توهینه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توهین کرده و این مثل روز روشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی میرید با این سلبریتی های بی خاصیت عکس میگیرید فک میکنن کی هستن. دقیقا فایده این خانوم واسه جامعه چیه؟ اینا ففط پول الکی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده خدا اصلاً منظوری نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
..............
۰۹:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی چی منظوری نداشت ، مگه 2 سالشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلبریتی مردمیه نه این جماعت بدپوشش و خودشون تافته جدا بافته میدونن با رفتاراشون سلبریتی واقعی فقط داریوش ارجمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
راست میگن حقوقشان را درست بدین این کارها سیاه نمایی را انجام ندین اون سلبریتیها هم مردم خوب میشناسند حالا برید عکس بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این، نه ببخشید اون به عنوان یه پیرمرد پدر اینه.
Germany
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا نکنه این بی اخلاقی و بی قانونی ها و بی حرمتی ها سرلوحه سلبریتی های دیگه بشه.
Canada
حامد
۰۸:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین که آبروش بردی کافیست بایددرس خوبی باشه برای هنرمندان شایداگرناشناس بودهمه جا منتشرنمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ندادن حقوق به پاکبان ها چه کسی پی گیری میکنه درست قاننی بدهند برید مخفیانه باهشون صحبت کنید بعد میفهمید که حقوقی که میگیرن از حداقل هم کمتر اون از صدهزار فحاشی بدتره شاید وقتی دیگر
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
زیادی بزرگش کردین فیلمو چندین بار دیدم هیچی جزء یه شوخ طبعی نبود
-
saeid
۰۸:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره به نظرم خیلی بزرگش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شوخی طبیعی؟؟؟؟!؟؟ منم از فردا به بازیگرا توهین میکنم....
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۳:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
با پدر یا برادر خودت هم اینجوری برخورد کنه همینو بازم میگی...!؟فقط همین مونده این به من بگه برو. این جمله برای تو سنگین نیس!؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا ما رو از دست این سیلیبریتیها نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۷:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شلاق بزنیدش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حد نه ولی تعذیر داره / بی عفتی های زیادی کرده در ایران و کشور های عربی / آقایون قضات کجایید ؟ اسلامتون کجاست ؟ اجرای احکامتون چی شد پس / مجازات کنید بی حیایی نکنه در این‌کشور /
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیشنهادمیکنم یک روز درمنزل کارگر شهرداری کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۷:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدم میاد از این از خودر راضی ها................
کی طرفدار شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازیگرهای در پی تی